Mitkä rengasmerkit hiljaisimpia?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
soppa
'Admiral'
'Admiral'

Mitkä rengasmerkit hiljaisimpia?

Viesti Kirjoittaja soppa »

Elikkäs kevät lähestyy ja renkaat tarttis saada. Nyt en enää halua ostaa ns. halvimpia renkaita ja ajattelin satsata enemmän miellyttävyyteen ja sen takia kiinnostaa missä rengasmalleissa/merkeissä on rengasmelu saatu pieneksi? Koko tulee olemaan 215/205 x 45/40 x 17" eli mitä mallia tai merkkiä suosittelisitte?
Astra G sport 2.0 16v
Saintiel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Saintiel »

Mulla ittellä kadetissa TOYON Supra renkaat. todella hiljaiset.
zell
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja zell »

Itellä oli viime syksynä alla Cooperin Zeon 2XS-renkaat, on kyllä TODELLA hiljaiset.(ja pehmeet) Kun lipuu muutaman päivän vanhan asfaltin päällä n.30-40km/h ääntä ei todellakaan huomaa ollenkaan. Melutasosta täysi kymppi.
calibra-92
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

mistä olette paketteja ostaneet ja mimmoseen hintaan olis itselläkin uusien osto edessä keväällä
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

No toyo.ista sen verran että itellä oli hetken aikaa sellaset 215/40/17 calibrassa,uutena tosi hiljaiset ja mukavat ajaa mutta kun ne kului niin alkoi vedellä urissa tosi pahasti ja kuluminen oli epätasaista ,eli joka toinen kuvio kului enemmän.
Sitten kun ne oli kuluneet rapulle,niin voitte vaan kuvitella kuinka ne huusi.
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja buctu »

Itse olin ihan tyytyväinen Falkenin fk-451. Hyvät ajaa ja ainakin hiljaisemmat kuin Fuldat (extremo) tai Marangolit (Z-line).
Good Year eagle F1:siin olin kans erittäin tyytyväinen aikanaan kuten myös samankoon Pirelleihin (oisko ollut P6:set).
En tiedä onko enää, mut Jyväskylästä yx liike antoi takuun, että 2vkoa sait kokeilla rengaspakettia ja jos et tyytyväinen niin laitetaan toiset alle...
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Good Year F1 Eaglet on ainakin hiljaiset. Nokian Z on kuulemma myös hiljainen rengas, ne on vasta menossa kesällä alle, joten niistä ei omakohtaista kokemusta vielä.
zell
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja zell »

Noi cooperit makso viime syksynä 215/45/17 koossa 500€...
Kyselin tossa jokunen päivä sitten niin 215/35/18 tulis maksaan korkeintaan 540€, kun hintoja ei keväälle ollu viel vahvistettu... :lol:
blueberry05
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja blueberry05 »

nokianin Nre
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

buctu kirjoitti:En tiedä onko enää, mut Jyväskylästä yx liike antoi takuun, että 2vkoa sait kokeilla rengaspakettia ja jos et tyytyväinen niin laitetaan toiset alle...
Ratapäiville vaan ja sitten takaisin liikkeeseen "nää perkeleet suli alle" :lol:
jan_k
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jan_k »

mulla oli vanhassa autossani continentalin kumit liikksessä sanottiin että on melkein hiljasimmat, oli ne sit pehmeetki ja kului mummun sukat! nyt ostan vaan halvimmat mitä saa ja oon ollu tyytyväinen! pitää melua mut sitä varten on musavehkeet :lol:
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

TJT kirjoitti:
buctu kirjoitti:En tiedä onko enää, mut Jyväskylästä yx liike antoi takuun, että 2vkoa sait kokeilla rengaspakettia ja jos et tyytyväinen niin laitetaan toiset alle...
Ratapäiville vaan ja sitten takaisin liikkeeseen "nää perkeleet suli alle" :lol:
:lol: :lol:
Kuva
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Ite kun laitoin viimekesänä noi isommat vanteet, niin tajusin että nakitkin on "hitusen" kalliimmat. Kyselin Nokian ja Bridgestonen hintoja 225/45/R17 niin oli luokkaa 700 - 800 eur :o

Nyt sitten olen kattonu Rengas-onlinesta halppisrenkaita. Nämä NanKang NS2 renkaat ainakin näyttää ihan kivoilta, mutta mitään tietoa ominaisuuksista ei ole:

http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 08&dsco=36

Kuva

Onko teillä kokemuksia noista "kustannustehokkaista" renkaista? :lol:
bone
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja bone »

"Kustannustehokkaista" kesärenkaita sen verran kokemusta, että omassa kärryssä on jotkut Wanli-merkkiset 215/45/17 kumit. Kaks vuotta vanhat leiman mukaan, ja kyljet murteilla kaikista renkaista. Lisäksi niin paljon pystyheittoa, ettei saa tasapainoon... Märkäpito on aika olematon, muuten ihan ok :D
-respect to the man in the ice cream van-
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja buctu »

TJT kirjoitti:Ratapäiville vaan ja sitten takaisin liikkeeseen "nää perkeleet suli alle" :lol:
:lol:
Vastaa Viestiin