kadetin vaihdenuppi
kadetin vaihdenuppi
Onko mitään tapaa ottaa kepin nuppia irti hajottamatta sitä?
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Re: kadetin vaihdenuppi
Ei sitä tarvi säästelläJiiPR kirjoitti:Onko mitään tapaa ottaa kepin nuppia irti hajottamatta sitä?
Tai en minä tiedä miten tehtaalla toimivat
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
En mä tarkalleen muista, siihen pyällyksen päälle mä sen taisin täräyttää... Uudessa nupissa oli tietty sisällä liian pieni reikä, jossa kierre. Noooo, ei muuta kun pora laulaan ja reikää isommaks. Sitten laitettiin vähän sika nööliä väliin ja uus nuppi paikoilleen, jätettiin yöks kuivumaan ja ei kun kaljaa koneeseen!!!JiiPR kirjoitti:Juu, se on sillai "valettu" siihen kepin päässä olevan nupin päälle.
Jätitkö sen pienen mötikän siihen päähän ku laitoit uuen nupin? Vai leikkasiks sen jotenki pois siit?
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Irrotin omasta Kadettista orggisnupin kuumailmapuhaltimella, lämmittelin varovasti ja se alkoi pehmenemään ja sitten vaan hanska käteen ja eiku Teroa irrottamaan, lähti tosi helposti, ja samaten se holkki siinä alla, siihen kans puhallinta, hiukkasen suli muttei paljon, ja pihdeillä irti. Ei etes kärsiny paljoa nuo osat 
Edit:
Tuolla lisää aiheesta:
http://opelclubfinland.fi/forum/viewtop ... ht=#578570
Edit:
Tuolla lisää aiheesta:
http://opelclubfinland.fi/forum/viewtop ... ht=#578570
Assumption is the mother of all fuck-ups
Nyt en ihan ymmärrä mitä muovihommelia tarkoitat, mutta vaikka pakkilukon ottaiski pois, ni sittehän se toimii kuin esmes japsiautossa, eli vapaa pääsy pakille. Mullon muutama japsiauto ollut, eikä niissä ole ollu pakkilukkoa yhessäkään. Jos taas tarkoitat sitä nuppia kiinnipitävää holkkia, niin sehän ei vaikuta mitenkään pakkilukkoon.
Mun piti lyhentää sitä pakkilukon yläpään putkea kun laitoin semmoisen alumiininupin orggiksen tilalle. Se putken yläpää meni sen orggisnupin sisälle, mutta uudessa se tyssäs siihen alumiiniin. Ongelma ratkaistiin katkasemalla dremelillä siitä putkesta sopiva pala pois, nyt mahtuu nousemaan kunnolla eikä ahista siihen uuteen nuppiinkaan ja se putken sisällä oleva jousikin toimii oikein. Toivottavasti ymmärsit mitä tarkotin
Mun piti lyhentää sitä pakkilukon yläpään putkea kun laitoin semmoisen alumiininupin orggiksen tilalle. Se putken yläpää meni sen orggisnupin sisälle, mutta uudessa se tyssäs siihen alumiiniin. Ongelma ratkaistiin katkasemalla dremelillä siitä putkesta sopiva pala pois, nyt mahtuu nousemaan kunnolla eikä ahista siihen uuteen nuppiinkaan ja se putken sisällä oleva jousikin toimii oikein. Toivottavasti ymmärsit mitä tarkotin
Assumption is the mother of all fuck-ups