mulla on tämmönen ongelma ku mittarin ja läppärinsäätimen taustavalot pimeni.. kaikki abs,vilkku yms valot pelaa kyllä.. ja kun laitan valot päälle ni vilkun merkki valo palaa kokoajan.. ja kaikki muut valot/vilkut toimii normaalisti.. ihme viba.. aapuuvah
Onko sulla se mittarivalojen himmennin käännetty siten, että valot eivät pala?? Jos ei, tarkista sulakkeet. Vika voi olla myös siinä himmnetimessäkin tai sitten taustavalot ovat yksinkertaisesti palaneet.
Harvoin kyllä palaa kaikki taustavalot yhtäaikaa.. mutta eikös tuo himmennin himmennä myös monitoiminäytön?
Jos nuo valot pelaa niin eihä sillo himmennin oo hajalla?
Se riemurasia, kojelaudassa vasemmalla puolella, mistä mm. valot laitetaan päälle on todennäköisin syy. Mulla oli kosketushäiriö liittimissä ja kun irrotin ja asensin rasian uudelleen takana olevaan liittimeen niin mittarinvalot ja kojelaudan muutkin himmenyspotikan alla olevat lamput alkoivat taas toimia. Toki se voi olla sulakekin ko yksikölle.
eipä auttanu toi katkaisia boxin irrotus/kiinitys..?! mikä lie kaikki sulakkeet ehjä sulake taulussakin. ja noi monitoiminäytön valot pelaa. ja tosiaan ne merkkivalotkin mittarin alareunassa.. lienekö siellä mittaritaulun takana relettä..? varmaan aika v..tumainen purkaa.
lancu kirjoitti:mulla on tämmönen ongelma ku mittarin ja läppärinsäätimen taustavalot pimeni.. kaikki abs,vilkku yms valot pelaa kyllä.. ja kun laitan valot päälle ni vilkun merkki valo palaa kokoajan.. ja kaikki muut valot/vilkut toimii normaalisti.. ihme viba.. aapuuvah
saatiinko tätä vika ikinä kuntoon kun mulla on omas vectras sama vika..?