vectran c20ne bensanpaineen korotus
vectran c20ne bensanpaineen korotus
elikkä kone on 8 tappinen 2.0i 115hv kone -89.
minulle on kerrottu et vectran koneesta saa tehoa helposti bensan painetta isontamalla.
mitenkähän ois helpoin isontaa ettei tarvitse ostaa mitään kalliita bensan paineen säätimiä,saako mitenkään??
alunperin koneena toimi 1.8 ykspiste ruisku.
mitnkäs sitten olisi turbo:tus tuoho 2.0 koneeseen jos laittaisi 1.8 kiertokanget että puristukset pienisivät?onko kokemusta??
tarvitsisin pikaista apua.kiitos jo etukäteen..
minulle on kerrottu et vectran koneesta saa tehoa helposti bensan painetta isontamalla.
mitenkähän ois helpoin isontaa ettei tarvitse ostaa mitään kalliita bensan paineen säätimiä,saako mitenkään??
alunperin koneena toimi 1.8 ykspiste ruisku.
mitnkäs sitten olisi turbo:tus tuoho 2.0 koneeseen jos laittaisi 1.8 kiertokanget että puristukset pienisivät?onko kokemusta??
tarvitsisin pikaista apua.kiitos jo etukäteen..
- Motocoyote
- 'Diplomat'

- Motocoyote
- 'Diplomat'

t^ni kirjoitti:no milläs tavalla sais suht edullisesti ja suht helposti vielä vähän tehua kyseiseen myllyyn??
kun kukaan ei tunnu tietävän tällä paikka kunnalla miten sais helposti,mitä nyt kannen avarrus ym ym..
Kokeiles vaikka hakua, tai vilkaise ensiksi tota ylhäällä olevaa koneidenviritys threadia. Tähän mottiin ei ole helppoa ja halpaa keinoa tehonlisäykseen
- Motocoyote
- 'Diplomat'

No 20Ne:ssä pitäs kestää laskea kantta ainaki 1mm, luultavasti puoltoista. Omassani on nyt 0,5mm laskettu (puristussuhde n. 9,6), ja toisesta kannesta ajattelin ottaa sen millin, jolloin puristussuhteeksi tulis n. 10.06. Puolellatoista millillä se puristussuhde ois 10.56, pikasilla laskutoimituksilla...
Kanavien avarruksesta en osaa sanoa mitään, en ole viitsinyt alkaa kokeileen... Vien jonnekki kansipajalle joka tekee pientä korvausta vastaan sen avarruksen. Tulee halvemmaksi kuin että alkais itse kokeileen ja opiskeleen
Säädettävän nokkapyöräin tein itse... ihan viilasin sitä ohjaritapin reikää hieman isommaksi. Hyvä tehdä niin kun on toinen "vakiona" säilyvä pyörä...
Ainakaan puolen millin laskulla ei sillä nokkapyörän asennon muutoksella oo mitään virkaa, ei ainakaan semmosta että huomais jotenki käytössä, joten ihan vakiopyörä on nyt paikoillaan...
Kanavien avarruksesta en osaa sanoa mitään, en ole viitsinyt alkaa kokeileen... Vien jonnekki kansipajalle joka tekee pientä korvausta vastaan sen avarruksen. Tulee halvemmaksi kuin että alkais itse kokeileen ja opiskeleen
Säädettävän nokkapyöräin tein itse... ihan viilasin sitä ohjaritapin reikää hieman isommaksi. Hyvä tehdä niin kun on toinen "vakiona" säilyvä pyörä...
Ainakaan puolen millin laskulla ei sillä nokkapyörän asennon muutoksella oo mitään virkaa, ei ainakaan semmosta että huomais jotenki käytössä, joten ihan vakiopyörä on nyt paikoillaan...
- Motocoyote
- 'Diplomat'

- Motocoyote
- 'Diplomat'