Astra Coupé Turbo ´02 (Päivitetty 5.5.06)

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

patrick kirjoitti:Kylän kunkku :)! Hivenen matalammaksi niin ´vot!
Mies itse :lol:

Kevättä odotellessa, mitäs muuten veculle kuuluu? Ookko ehtiny duunailla mitään?
BMW M3 E92 Coupé
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Meska kirjoitti:
Kevättä odotellessa, mitäs muuten veculle kuuluu? Ookko ehtiny duunailla mitään?
Siellähän se odottelee lumien sulamista porukkojen tallissa.. Joululomilla vaihdoin taakse -40mm jouset takas ja näytti se ainakin pimeessä paremmalta kun on vähän etukenoa nyt.. Takalamput ajattelin loihtia kevääksi, vaan en ota mitään paineita sen suhteen notta onnistuuko/ehtiikö..

Ja muutenkin hommia olisi vaikka mitä muunmuassa kabiinin puolella, mutta se vaatii ensinnäkin:
C) Aikaa
B) Rahaa
A- Olutta
ja muutenkin aika vähän ehtii kotopuolessa käymään.. Kun on näitä kouluhommia.. Jeah right :P
Kuva
Vectra 2000
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Koskas Meska ajattelit käydä ulkoiluttaas Astraa ensimmäisen kerran tälle keväälle?
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Huhtikuulla on vakuutukset taas voimassa. Kaippa sitä pitää taas käydä siinä pihassa vähän ulkoiluttamassa kun kelit vähän lämpenee. :wink:
BMW M3 E92 Coupé
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Varmaan vaan parasta ku jätät noi vanteet ihan alkuperäsiks. Helpoin päätös ja eikä maksa mitään. Niihin vaan talvikiekot ja jotku tuumaa isommat vanteet kesäksi jotka on jo valmiiks semmoset mitkä haluaa niin ei tartte spedeillä niiden kans mitään ylimääräistä.
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Juu saanyt kattoo mitä tuon kanssa tulee tehtyä. Ne vähät rahat menee kyllä jonnekin muualle autoon kuin vanteisiin ens kesänä. Jos sais sitä suhinaa vähän terävämmäksi :wink:
BMW M3 E92 Coupé
paapo
'Agila'

Opel Astra Turbo

Viesti Kirjoittaja paapo »

Terve!

Ihan sellasta lähden kyselemään,että onko sulle tullut jo veropäätös autosta? Mulla oli samanlainen peli puolisen vuotta,mutta myin pois sen viime syksynä. Nyt olen taas katellut uutta samanlaista ja ajatellut hakea sen Saksan maalta.
paapo
'Agila'

Turbo astran tuonti saksasta.

Viesti Kirjoittaja paapo »

Terve!

Niin, ei mulla mitään tiettyä syytä auton myyntiin ollut. Laitoin sen itseasiassa ihan vaan mielenkiinnosta myyntiin ja kiinnostusta siihen olikin aika mukavasti. Auto oli ihan loistavassa kunnossa ja toimikin ihan moitteettomasti. Sain siitä vielä sen mitä pyysinkin niin sinne meni. :) Kerro vähän lisää autostasi, minkä vuotinen se on ja minkä verran ajettu jne?
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: Turbo astran tuonti saksasta.

paapo kirjoitti:Terve!

Niin, ei mulla mitään tiettyä syytä auton myyntiin ollut. Laitoin sen itseasiassa ihan vaan mielenkiinnosta myyntiin ja kiinnostusta siihen olikin aika mukavasti. Auto oli ihan loistavassa kunnossa ja toimikin ihan moitteettomasti. Sain siitä vielä sen mitä pyysinkin niin sinne meni. :) Kerro vähän lisää autostasi, minkä vuotinen se on ja minkä verran ajettu jne?
Aattelin että tämän voisi pitää tuolla yv-puolella. Nojoo menkööt nyt tänne. Eli auto on rekisteröity heinäkuussa 2002, yksi omistaja ennen mua. Ei mikään pilkun semmonen omistaja vaikka auto olikin hyvässä kunnossa. Kilometrejä on kertynyt 34000 tähän mennessä ja varmasti kesällä lisää... Ite en hirveemmin ehtinyt ajella ennen seisontaan laittoa. Oikeastaan vain pari kuukautta, mutta siltä ajalta ei ainakaan ole mitään pahaa sanomista.
BMW M3 E92 Coupé
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Meska kirjoitti:Oikeastaan vain pari kuukautta, mutta siltä ajalta ei ainakaan ole mitään pahaa sanomista.
Mulla on :P. Katto rämisee ku päästää "kattokahvasta" irti ja se pamahtaa kattoon :lol:. Muuten kyllä kulkoo ku sika pienenä ja on nätti :wink:
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Fotze kirjoitti:Mulla on :P. Katto rämisee ku päästää "kattokahvasta" irti ja se pamahtaa kattoon :lol:. Muuten kyllä kulkoo ku sika pienenä ja on nätti :wink:
Juu noi hidastamattomat kahvat on kyllä sietämättömät... :roll: :D Katotaanhan nyt jos vaikka saisin tänne piakkoin jotain mainitsemisen arvosta :wink:
BMW M3 E92 Coupé
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Päivittelyä 5.5.06..... Ensimmäisellä sivulla jotain uutta. 8)
BMW M3 E92 Coupé
jan_k
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jan_k »

komiat nupit sulla :D kuinka se vaihdekepin nuppi sit lähti? en oo ikinä ees kokeillu!
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Hyvältähän noi näyttää näköjään kiinniolevinakin ;)
jan_k kirjoitti: kuinka se vaihdekepin nuppi sit lähti? en oo ikinä ees kokeillu!
Vilkaseppa Meskan nettisivuilta, sileä on kuva irroitus ohjeista ;)
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Peltzi* »

Vaihda pussitkin ton onko toi nyt beigen väriseksi. :wink:
Vastaa Viestiin