Mies itsepatrick kirjoitti:Kylän kunkku! Hivenen matalammaksi niin ´vot!
Kevättä odotellessa, mitäs muuten veculle kuuluu? Ookko ehtiny duunailla mitään?
Siellähän se odottelee lumien sulamista porukkojen tallissa.. Joululomilla vaihdoin taakse -40mm jouset takas ja näytti se ainakin pimeessä paremmalta kun on vähän etukenoa nyt.. Takalamput ajattelin loihtia kevääksi, vaan en ota mitään paineita sen suhteen notta onnistuuko/ehtiikö..Meska kirjoitti:
Kevättä odotellessa, mitäs muuten veculle kuuluu? Ookko ehtiny duunailla mitään?

Aattelin että tämän voisi pitää tuolla yv-puolella. Nojoo menkööt nyt tänne. Eli auto on rekisteröity heinäkuussa 2002, yksi omistaja ennen mua. Ei mikään pilkun semmonen omistaja vaikka auto olikin hyvässä kunnossa. Kilometrejä on kertynyt 34000 tähän mennessä ja varmasti kesällä lisää... Ite en hirveemmin ehtinyt ajella ennen seisontaan laittoa. Oikeastaan vain pari kuukautta, mutta siltä ajalta ei ainakaan ole mitään pahaa sanomista.paapo kirjoitti:Terve!
Niin, ei mulla mitään tiettyä syytä auton myyntiin ollut. Laitoin sen itseasiassa ihan vaan mielenkiinnosta myyntiin ja kiinnostusta siihen olikin aika mukavasti. Auto oli ihan loistavassa kunnossa ja toimikin ihan moitteettomasti. Sain siitä vielä sen mitä pyysinkin niin sinne meni.Kerro vähän lisää autostasi, minkä vuotinen se on ja minkä verran ajettu jne?

Mulla onMeska kirjoitti:Oikeastaan vain pari kuukautta, mutta siltä ajalta ei ainakaan ole mitään pahaa sanomista.

Juu noi hidastamattomat kahvat on kyllä sietämättömät...Fotze kirjoitti:Mulla on. Katto rämisee ku päästää "kattokahvasta" irti ja se pamahtaa kattoon
. Muuten kyllä kulkoo ku sika pienenä ja on nätti