Kadett E sedan takapuskuri vs Astra
Kadett E sedan takapuskuri vs Astra
Onkos kukaan kokeillut, passaako Astran 92-96 takapuskin suoraan Kadettiin (E-malli), HB mallin puskin ainakin käy, mutta miten on sedanin? Mites etupuskimet käy ristiin?
Ei mene ainakaan helpolla.. Itellä oli juurikin tuommoinen projekti ennen ku kaveri ajoi kadetin katon kautta ympäri..
Kiinnitykset menee uusiksi. Astran puskuri on paljon pyöreämpi.. vaikea selittää.. Mulla olis yks ylimääräinen astran puskuri johon on tehty rakkarille syvennös.. Laita privaan jos kiinnostaa
Kiinnitykset menee uusiksi. Astran puskuri on paljon pyöreämpi.. vaikea selittää.. Mulla olis yks ylimääräinen astran puskuri johon on tehty rakkarille syvennös.. Laita privaan jos kiinnostaa
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

Munamalliin menee huomattavasti helpommin..Etupuskurista ei ole mitään tietoozilakka kirjoitti:Muistaakseni munamaliin menee heittämällä ilman kiinnitys muutoskia? Etupää on se mikä eniten arvelluttaa, että onko kukaan koskaan vertaillut kiinnityksiä, tulisiko paljon muutoksia vai menisikö suht pienillä muutoksilla ??
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

itse mallailin vm90 farkku kadettiin vm93 astran etupuskuria. Vetosilmukan kun otti pois niin meni paikalleen aika hyvin sivukannakkeita joutu vähän muokkaamaan. Leveys taisi olla aika passeli muistaakseni vähän lämmitelin kuumailmapuhaltimella niin sain nurkat "oikeaan" muotoon. Tämä projekti jäi vähän kesken ja auto on nyt myyty.