Etkö luota SKF/Gates yhdistelmään mitä Motonetin tiskiltä saa?omega16T kirjoitti:tosin tohon c20xe:n jakopäähän en uskalla noita motonetin osia käyttää kun voi tulla liian kalliksi????
Tiedustelu motonetin osien laadusta !!
samaa ihmettelen...masa_158 kirjoitti:Etkö luota SKF/Gates yhdistelmään mitä Motonetin tiskiltä saa?omega16T kirjoitti:tosin tohon c20xe:n jakopäähän en uskalla noita motonetin osia käyttää kun voi tulla liian kalliksi????
meilläkin lyötiin x30xe koneeseen motonetin jakopään kamppeet...(ja saattaapi tulla vielä hinnakkaammaksi kuin c20xe:ssä)
juu, kyllä nuo tosiaan hyvin ovat peuhanneet kaikki osat, mitä tuolta on tullut tilattua.
ja ainahan pitää muistaa, että virheellisiä/huonolaatuisia osia voi saada myös opelin orkkiksina, jos huonon tuurin pukkaa.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
tuota vähän OT puolelle mutta.
onko kukaan saanut alennusta motonetistä.
viimeiksi kun tilasin sieltä tavaraa niin huomasin että olin saanut ylimääräisen 10% alennuksen. johtuuko tuo vaan siintä että olin tilannut sieltä 4pakettia tavaraa aika lyhyellä aika välillä. vai oliko siellä jotkut alennus viikot. kyse on verkkokaupasta.
kohtalaisen tyytyväisiä motonetin asiakkaita siis ollaan.
onko kukaan saanut alennusta motonetistä.
viimeiksi kun tilasin sieltä tavaraa niin huomasin että olin saanut ylimääräisen 10% alennuksen. johtuuko tuo vaan siintä että olin tilannut sieltä 4pakettia tavaraa aika lyhyellä aika välillä. vai oliko siellä jotkut alennus viikot. kyse on verkkokaupasta.
kohtalaisen tyytyväisiä motonetin asiakkaita siis ollaan.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Motonetistä ei saa alennusta, ellei ole ns. korjaamoasiakas tai kuulu henkilökuntaan. Korjaamoasiakkaaksi voivat päästä korjaamot, jotka ostavat kuukausittain vähintään tietyllä summalla tavaraa.
Viime loka-marraskuussa oli alennusviikko, jolloin kaikki tuotteet olivat 10 % alennuksessa. Tilailitko kenties niihin aikoihin
Viime loka-marraskuussa oli alennusviikko, jolloin kaikki tuotteet olivat 10 % alennuksessa. Tilailitko kenties niihin aikoihin