Omega MV6 - Voimakkaasti kiihdyttäessä nykii....
-
ooskari
- 'Diplomat'

-
ooskari
- 'Diplomat'

-
jariz
- 'Diplomat'

-
jazari75
- 'Diplomat'

jep, tarvikeliikkeestä ostin boschit. (ts.autosähköliikkeestä)jariz kirjoitti:Ostitko ihan perus tarvikeliikkeestä nuo Boschit? Onko niin että noita Beruja ei löydy kuin merkkiliikkeestä?jazari75 kirjoitti:No omassa kukkuu Boschit-> 120€ ja hienosti viheltää...(jo 6kk)
ei tiivitistä loistavasti mutta muuten ok.
berut varmasti parhaat, mutta mutta......
näin olen ymmärtänyt, että Berut löytyy vain merkkiliikkeestä tai vaihtoehtoisesti Automuovista.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
-
Janne M
- 'Diplomat'

Onkos sun Omega manuaali vaiko tomaatti? Kaverilla oli se paskin vaihtoehto, eli automaattiloota paskana. Alkuun luultiin että vika oli tulpanjohdoissa; vaihdettiin ne ja lopuksi vielä puolakin. Eipä parantunut asia... Nooh, loppujen lopuksi automaattiloota oli se viallinen komponentti tässä systeemissä... 

tomaattihan se.... voihan se olla sekin koska minun aikana ei siihen ole vielä automaattiöljyjä vaihdettu eikä tietääkseni edelliselläkään.... tarkoitus olisi kohta vaihtaajamboy kirjoitti:Onkos sun Omega manuaali vaiko tomaatti? Kaverilla oli se paskin vaihtoehto, eli automaattiloota paskana. Alkuun luultiin että vika oli tulpanjohdoissa; vaihdettiin ne ja lopuksi vielä puolakin. Eipä parantunut asia... Nooh, loppujen lopuksi automaattiloota oli se viallinen komponentti tässä systeemissä...
-
jazari75
- 'Diplomat'

ootko muuten koittanut, että kone laulaa paikallaan ok? eli kiertää tappiin?ooskari kirjoitti:tomaattihan se.... voihan se olla sekin koska minun aikana ei siihen ole vielä automaattiöljyjä vaihdettu eikä tietääkseni edelliselläkään.... tarkoitus olisi kohta vaihtaajamboy kirjoitti:Onkos sun Omega manuaali vaiko tomaatti? Kaverilla oli se paskin vaihtoehto, eli automaattiloota paskana. Alkuun luultiin että vika oli tulpanjohdoissa; vaihdettiin ne ja lopuksi vielä puolakin. Eipä parantunut asia... Nooh, loppujen lopuksi automaattiloota oli se viallinen komponentti tässä systeemissä...
vai olisko legendaarinen kampikulman tunnistin viheltämässä viimesiään..
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
-
ooskari
- 'Diplomat'

-
ooskari
- 'Diplomat'