korrek kestovaha vai joku kalliimpi autoglym
-
vekkulisti
- 'Admiral'

milläs levitätte vahan? viimeksi menin tyhmyyksissäni levittämään semmosella normi pesusienellä ja eihän siitä muuta tullu kuin kiroilua
korrekin vahat on ollu hyviä mun mielestä, kestää ihan kivasti ja vesi lähtee nätisti pisaroina pelliltä pitemmän ajan päästäkin vielä, n. 2 kertaa/vuosi oon auton vahannu yleensä... ja pesu aina sienellä käsin
korrekin vahat on ollu hyviä mun mielestä, kestää ihan kivasti ja vesi lähtee nätisti pisaroina pelliltä pitemmän ajan päästäkin vielä, n. 2 kertaa/vuosi oon auton vahannu yleensä... ja pesu aina sienellä käsin
Sattuupa olemaan rengasfirma juuri fixi liikkeen vieressä ja sinne oli tullu semmosta ainetta kun cartec guard Wax tms. Aineeseen saa 3 vuoden takuun uuteen autoon. Jos on käytetty niin 1.5v. Kyseessä ei ole vaha vaan joku pinnoite. Laitettiin liru vettä päälle ni kaikki valu pois viimeistä pisaraa myöten. Hintaa 300e
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Näin tehdään myös täällä, vanhat puuvillaiset t-paidat on loistavia tähän tarkoitukseen. Hyvää jälkeä oon saanut niillä aikaiseksi joten ei ole edes tarvetta vaihtaa... Ja on halpaakin, mitä nyt vanhat t-paidat itse kullekin kustantaaretsi kirjoitti:Vahan levitän vanhasta t-paidasta leikatulla rievulla. Kiillotus myös samoilla palasilla (puhtailla), tai vanhalla frotee pyyhkeellä. Halpaa ja saa koko ajan lisää. Jälki mielestäni hyvää.

Mitä sitä ostamaan kalliita liinoja sun muita rättejä ku on noita paitoja kaappi täys. Tänään tuli testattua tota Korrekin vahaa ja t-paidalla sen levittelin. Ihan hyvin se hetken kiilsi ennen kuin oli taas likainen koko auto..jeppe jääkarhu kirjoitti:Näin tehdään myös täällä, vanhat puuvillaiset t-paidat on loistavia tähän tarkoitukseen.retsi kirjoitti:Vahan levitän vanhasta t-paidasta leikatulla rievulla.
Pitää vaan jatkossa mennä paremmin valaistuun paikkaan kun en meinannut nähdä paikkoja mistä olin vahaa pyyhkinyt.
Corsa OPC -09
-
astramaani
- 'Diplomat'

Meikäläinen oli ennen vannoutunut AutoGlymin käyttäjä, mutta jossain talven alussa olin huomaavinani että AG ei tahdo kestää kovinkaan hyvin. Niinpä sitten huvikseni päätin kokeilla tuota AutoBildin testivoittajaa eli Korrekin kestovahaa..ja pakko myöntää että AG:ä tuskin enää menee mun auton pintaan, ainakaan talvisin.
Korrek tosiaan on kestoltaan testivoittonsa veroinen..ja kun pesut tekee Korrekin shampoolla sekä toisinaan vielä sen päälle saman valmistajan pesuvahalla niin lopputulos on huomattavasti parempi ja kestävämpi kuin AutoGlymin tuotteilla koskaan. Ainakaan silmällä en ole huomaavinani kiillossakaan mitään eroa..oli kyseessä sitten Korrek tai AG. No..ehkä AG:n kultaisella saa hetkellisesti aavistuksen paremman kiillon, mutta vain hetkellisesti.
Eikä muuten haitaksi ole sekään että Korrekin kamat ovat selkeästi edullisempia kuin AG:n...
Ainakin talvikäytössä Korrek siis peittoaa AG:n vastaavat tuotteet mennen tullen.
Korrek tosiaan on kestoltaan testivoittonsa veroinen..ja kun pesut tekee Korrekin shampoolla sekä toisinaan vielä sen päälle saman valmistajan pesuvahalla niin lopputulos on huomattavasti parempi ja kestävämpi kuin AutoGlymin tuotteilla koskaan. Ainakaan silmällä en ole huomaavinani kiillossakaan mitään eroa..oli kyseessä sitten Korrek tai AG. No..ehkä AG:n kultaisella saa hetkellisesti aavistuksen paremman kiillon, mutta vain hetkellisesti.
Eikä muuten haitaksi ole sekään että Korrekin kamat ovat selkeästi edullisempia kuin AG:n...
Ainakin talvikäytössä Korrek siis peittoaa AG:n vastaavat tuotteet mennen tullen.
MB CLK320 -04 + BMW335Cia (tulossa)