Vectra A & GM -40mm

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Malamute
'Agila'

Vectra A & GM -40mm

Viesti Kirjoittaja Malamute »

Vecusta mennyt toinen etujousi poikki ja tarvitsisin helppiä ton sarjan todelliseen madallukseen, että voisin ostaa uuden/käytetyn parin eteen.

Yritin googlettamalla saada tietoa mutta aika niukkaa on, sarja on tälläinen:

GM - 40mm JOUSISARJA 50154, ja auto Vectra -92 c20ne

Eli,
onko kellään tietoa kuka/ketkä edustaa GM:n madallus jousia suomessa tai jos jollain kyseiset jouset olisivat alla vecussa niin saisi tietää ton madalluksen.

Ainoat tiedot mitä linkeistä löysin on,

VECTRA - 1.6i / 1.7D / 1.7TD / 1.8i / 2.0i / 2.0i-16V GT 10/1988-09/1995 50154 DN50154 40 mm

www.holland-java.nl/?act=download&df_id=30

user.tninet.se/thh446s/vaghallningssatser.pdf

www.maxtrac.nl/inc/catalogue.pdf

Kiitos...
JT
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja JT »

www.drwheelgoods.fi tuolla näkyy ainakin G&M:n madallusjousia olevan myynnissä.
ElectraV6
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ElectraV6 »

tunex myy noita myös... suhteellisen edullisesti vielä. omat makso 115€ postikuluineen, kyseessä siis koko sarja. Eli www.tunex.fi
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

onks noi G&M jouset jostain kotosin?
Malamute
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Malamute »

ElectraV6 kirjoitti:tunex myy noita myös... suhteellisen edullisesti vielä. omat makso 115€ postikuluineen, kyseessä siis koko sarja. Eli www.tunex.fi
Tuliko nopeasti perille ?

Kyselisin vielä myös G&M sarjojen madaltuvuudesta, että tietäis mitkä muut merkit vastais samaa....

Mutta voisi olla kyllä kannattavaa tilata suoraan toi sarja ainoo et saa taas kysellä et kenen talliin pääsis väsäämään :lol: , kun ajettelin saavani Vecun uusinta katsastuksen pikaseen alta pois & vasta kesällä remppaavan sit enemmän.
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

G&M -40 vs Motonetin -35 jousisetit. Kummat kannattas ostaa, on vissii aika samanhintaset(muutamankympin heitolla). Paljos noi madaltaa oikeesti?
Pitäis jostain väliaikaset jouset ku on edelliset halkipoikkijapinossa.
ElectraV6
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ElectraV6 »

Oliskohan ollu jotain kolme viikkoa. Tulevat saksasta sieltä Sandlerilta Tunexin kautta. Voishan ne kai sieltä tilata suoraankin, mutta suunnilleen saman hintaiset. Ja mulla madaltu hieman enemmän ku 40mm, tosin johtunee ton V6:sen painosta...
Veccu GT16v
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Veccu GT16v »

mulla oli a-vectrassa g&m -40mm jouset, mielestäni ne oli huonot, takajouset oli löysät ja auton asento oli keula pystysä ja perä kentäsä. Nyt mulla on weitec -40mm jouset ja ne on paljon paremmat.
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

Veccu GT16v kirjoitti:mulla oli a-vectrassa g&m -40mm jouset, mielestäni ne oli huonot, takajouset oli löysät ja auton asento oli keula pystysä ja perä kentäsä. Nyt mulla on weitec -40mm jouset ja ne on paljon paremmat.
Outoa, omassa entisessä a-vecussa oli ensin perä pystyssä mutta noin vuoden jälkeen kun jouset oli hieman väsyneet niin perä tippui sopivalle korkeudelle. Tosin omassa oli jäykkyys-säädettävät koni sportit (kaasu) joten voi olla että se pökkäs sitä pikkasen ylemmäs mitä ilman. Muuten kyllä noi G&M tuntuivat ihan hyviltä jousilta.
BMW M3 E92 Coupé
swoody
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja swoody »

Veccu GT16v kirjoitti:mulla oli a-vectrassa g&m -40mm jouset, mielestäni ne oli huonot, takajouset oli löysät ja auton asento oli keula pystysä ja perä kentäsä. Nyt mulla on weitec -40mm jouset ja ne on paljon paremmat.

mulla oli g&m -60mm alustasarja ja mulla kyl keula tippu enemmän kun tuon luvatun ja perä taas vähemmän..en kyl kovin tyytyväinen minäkään ollut noihin. Mullakin on nyt weitecin -40mm. :D
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Oliskos jollain kokemusta weitecin -60/-60mm sarjasta jossa siis iskarit mukana että miten laskee ja jääkö perä löysäks? ja mistä tommosta sais sopu hintaa kysellä?
Tai yleensäkin suhta "halpaa -60/-60mm alusta sarjaa"
Vastaa Viestiin