Vectra A & GM -40mm
Vectra A & GM -40mm
Vecusta mennyt toinen etujousi poikki ja tarvitsisin helppiä ton sarjan todelliseen madallukseen, että voisin ostaa uuden/käytetyn parin eteen.
Yritin googlettamalla saada tietoa mutta aika niukkaa on, sarja on tälläinen:
GM - 40mm JOUSISARJA 50154, ja auto Vectra -92 c20ne
Eli,
onko kellään tietoa kuka/ketkä edustaa GM:n madallus jousia suomessa tai jos jollain kyseiset jouset olisivat alla vecussa niin saisi tietää ton madalluksen.
Ainoat tiedot mitä linkeistä löysin on,
VECTRA - 1.6i / 1.7D / 1.7TD / 1.8i / 2.0i / 2.0i-16V GT 10/1988-09/1995 50154 DN50154 40 mm
www.holland-java.nl/?act=download&df_id=30
user.tninet.se/thh446s/vaghallningssatser.pdf
www.maxtrac.nl/inc/catalogue.pdf
Kiitos...
Yritin googlettamalla saada tietoa mutta aika niukkaa on, sarja on tälläinen:
GM - 40mm JOUSISARJA 50154, ja auto Vectra -92 c20ne
Eli,
onko kellään tietoa kuka/ketkä edustaa GM:n madallus jousia suomessa tai jos jollain kyseiset jouset olisivat alla vecussa niin saisi tietää ton madalluksen.
Ainoat tiedot mitä linkeistä löysin on,
VECTRA - 1.6i / 1.7D / 1.7TD / 1.8i / 2.0i / 2.0i-16V GT 10/1988-09/1995 50154 DN50154 40 mm
www.holland-java.nl/?act=download&df_id=30
user.tninet.se/thh446s/vaghallningssatser.pdf
www.maxtrac.nl/inc/catalogue.pdf
Kiitos...
www.drwheelgoods.fi tuolla näkyy ainakin G&M:n madallusjousia olevan myynnissä.
tunex myy noita myös... suhteellisen edullisesti vielä. omat makso 115€ postikuluineen, kyseessä siis koko sarja. Eli www.tunex.fi
Tuliko nopeasti perille ?ElectraV6 kirjoitti:tunex myy noita myös... suhteellisen edullisesti vielä. omat makso 115€ postikuluineen, kyseessä siis koko sarja. Eli www.tunex.fi
Kyselisin vielä myös G&M sarjojen madaltuvuudesta, että tietäis mitkä muut merkit vastais samaa....
Mutta voisi olla kyllä kannattavaa tilata suoraan toi sarja ainoo et saa taas kysellä et kenen talliin pääsis väsäämään
-
Veccu GT16v
- 'Agila'
-
Meska
- 'Senator'

- Viesti:
Outoa, omassa entisessä a-vecussa oli ensin perä pystyssä mutta noin vuoden jälkeen kun jouset oli hieman väsyneet niin perä tippui sopivalle korkeudelle. Tosin omassa oli jäykkyys-säädettävät koni sportit (kaasu) joten voi olla että se pökkäs sitä pikkasen ylemmäs mitä ilman. Muuten kyllä noi G&M tuntuivat ihan hyviltä jousilta.Veccu GT16v kirjoitti:mulla oli a-vectrassa g&m -40mm jouset, mielestäni ne oli huonot, takajouset oli löysät ja auton asento oli keula pystysä ja perä kentäsä. Nyt mulla on weitec -40mm jouset ja ne on paljon paremmat.
BMW M3 E92 Coupé
Veccu GT16v kirjoitti:mulla oli a-vectrassa g&m -40mm jouset, mielestäni ne oli huonot, takajouset oli löysät ja auton asento oli keula pystysä ja perä kentäsä. Nyt mulla on weitec -40mm jouset ja ne on paljon paremmat.
mulla oli g&m -60mm alustasarja ja mulla kyl keula tippu enemmän kun tuon luvatun ja perä taas vähemmän..en kyl kovin tyytyväinen minäkään ollut noihin. Mullakin on nyt weitecin -40mm.