Omegat +lukkoperä

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Jariko
'Senator'
'Senator'

Omegat +lukkoperä

Viesti Kirjoittaja Jariko »

Onko kaikissa omegoissa lukkoperä????

Niin A kuin B mallissakin entä MV6?
Keme
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Keme »

Ei.
JEEEEEEEEEEEEE!
Jariko
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jariko »

missä on missä ei????
HillBilly
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja HillBilly »

ken tietää sen oi jumalani. Kiipeä vuoren oraakkelin luokse kysymään pistikö uuden auton jostaja optiolistan papruun juuri sille kohtaa ruksin. Jos oman kipposi lukkoa mietit niin ota persaus ylös ja tutki.
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Uutena Suomeen myydyissä lukko ilmeisesti vakiovarusteena, muihin maihin myydyissä lisävarusteena. Poikkeuksia tosin varmaan löytyy, mutta tuosta on hyvä lähteä liikkeelle.
HillBilly
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja HillBilly »

Tuommonen tornihuhu varmaan pätee A-malleihin, mutta mites on B-luokan laita ? Noihin tuli luistonestoa ja muuta paskaa, millä oltiin korvaavinaan lukkoa.
B-conamega
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja B-conamega »

Monenlaista juttua kuulee, mutta itse olen törmännyt moneen lukottomaan suomi b-omppuun :-? Eli ei se ainakaan vakiona ole ollut kaikissa -(z)-
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Joo, se on tosiaan vähän hankalaa sanoa mitenkään yleispätevästi onko sitä vai ei. Kokeilemalla selviää tai sitte perä auki.

Meikäläisen käsiin ei onneksi ole lukotonta omegan perää sattunut vaikka niitä on 6 kappaletta käsissä pyörinyt, osa tuontitavaraa ja osa suomimalleja.
rocker
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja rocker »

P. Lanttola kirjoitti:Joo, se on tosiaan vähän hankalaa sanoa mitenkään yleispätevästi onko sitä vai ei. Kokeilemalla selviää tai sitte perä auki.

Meikäläisen käsiin ei onneksi ole lukotonta omegan perää sattunut vaikka niitä on 6 kappaletta käsissä pyörinyt, osa tuontitavaraa ja osa suomimalleja.
Osta pois tuo minun omena niin sitte on lukottomalla perällä ja ilman TC:tä, oha jo kiva peli talvella, voi v***ttu s*****tana :lol:
T:Tero
Omega B 2.5-TD 10/1995 chip, sportleder, klima...
Fiesta 1.1C 1989 red devil "kyttyrä"
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Omasta autosta löytyy TC ja lukkoperä molemmat. Tuo TC vaan ei ole kovin tarpeellinen mun mielestä. Kaiken lisäksi olen köyhä, joten ei voi ostaa mitään...
jukkapoika77
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jukkapoika77 »

mun mielestä taas toi TC on pirun hyvä,siis matka ajossa liukkaalla.ei oo pelkoa että perä lähtis luisuun esim. ohituksessa.kun kerran toi lukkokin on niin tunnetusti perse on välittömästi luisussa kun kerran kuopaisee.mutta onneksi sen saa pois päältä(TC:n) :wink:
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti

ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Kyllä sen aika nopsaan huomaa jos perä luistaa, varsinkin lukon kanssa. Omega niin painavakin ettei se nyt ihan lapasesta heti lähde, toivottavasti :o
jukkapoika77
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jukkapoika77 »

kyllä vaan perse on silti aika köykäinen lähtemään luisuun
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti

ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
3.0 V6
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja 3.0 V6 »

P. Lanttola kirjoitti:Omasta autosta löytyy TC ja lukkoperä molemmat. Tuo TC vaan ei ole kovin tarpeellinen mun mielestä. Kaiken lisäksi olen köyhä, joten ei voi ostaa mitään...

Kyllähän toi TC on automaatissa aivan ehdotn peli ajettaessa esimerkiksi liikenneympyrässä tai ohituksissa jäisellä tiellä ei tuu yllätyksiä
"Ei riemulla rajaa kun automaatilla ajaa"
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

Kyllähän toi TC on automaatissa aivan ehdotn peli ajettaessa esimerkiksi liikenneympyrässä tai ohituksissa jäisellä tiellä ei tuu yllätyksiä[/quote]

no no, no no...tuo on just se paikka, liukkaalla ohituksessa missä olen kironnut satoja kertoja tuon TC:n hevon v*ttuun ( ja syvälle).
pieni sohjo/lumikerros kaistojen välissä, niin siihen tukehtuu-> ja alkaa läpsyttää tc-valoa, mutta mihinkään ei mennä...
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Vastaa Viestiin