Omegat +lukkoperä
Omegat +lukkoperä
Onko kaikissa omegoissa lukkoperä????
Niin A kuin B mallissakin entä MV6?
Niin A kuin B mallissakin entä MV6?
- B-conamega
- 'Admiral'

-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Osta pois tuo minun omena niin sitte on lukottomalla perällä ja ilman TC:tä, oha jo kiva peli talvella, voi v***ttu s*****tanaP. Lanttola kirjoitti:Joo, se on tosiaan vähän hankalaa sanoa mitenkään yleispätevästi onko sitä vai ei. Kokeilemalla selviää tai sitte perä auki.
Meikäläisen käsiin ei onneksi ole lukotonta omegan perää sattunut vaikka niitä on 6 kappaletta käsissä pyörinyt, osa tuontitavaraa ja osa suomimalleja.
T:Tero
Omega B 2.5-TD 10/1995 chip, sportleder, klima...
Fiesta 1.1C 1989 red devil "kyttyrä"
Fiesta 1.1C 1989 red devil "kyttyrä"
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
- jukkapoika77
- 'Admiral'

mun mielestä taas toi TC on pirun hyvä,siis matka ajossa liukkaalla.ei oo pelkoa että perä lähtis luisuun esim. ohituksessa.kun kerran toi lukkokin on niin tunnetusti perse on välittömästi luisussa kun kerran kuopaisee.mutta onneksi sen saa pois päältä(TC:n) 
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
- jukkapoika77
- 'Admiral'

P. Lanttola kirjoitti:Omasta autosta löytyy TC ja lukkoperä molemmat. Tuo TC vaan ei ole kovin tarpeellinen mun mielestä. Kaiken lisäksi olen köyhä, joten ei voi ostaa mitään...
Kyllähän toi TC on automaatissa aivan ehdotn peli ajettaessa esimerkiksi liikenneympyrässä tai ohituksissa jäisellä tiellä ei tuu yllätyksiä
"Ei riemulla rajaa kun automaatilla ajaa"
Kyllähän toi TC on automaatissa aivan ehdotn peli ajettaessa esimerkiksi liikenneympyrässä tai ohituksissa jäisellä tiellä ei tuu yllätyksiä[/quote]
no no, no no...tuo on just se paikka, liukkaalla ohituksessa missä olen kironnut satoja kertoja tuon TC:n hevon v*ttuun ( ja syvälle).
pieni sohjo/lumikerros kaistojen välissä, niin siihen tukehtuu-> ja alkaa läpsyttää tc-valoa, mutta mihinkään ei mennä...
no no, no no...tuo on just se paikka, liukkaalla ohituksessa missä olen kironnut satoja kertoja tuon TC:n hevon v*ttuun ( ja syvälle).
pieni sohjo/lumikerros kaistojen välissä, niin siihen tukehtuu-> ja alkaa läpsyttää tc-valoa, mutta mihinkään ei mennä...
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta