Sutii Oy ihmetyttää
-
kuulantyontaja
- 'Admiral'

- Viesti:
Sutii Oy ihmetyttää
Tässä hieman on ihmetyttänyt Sutii oy:n toiminta. Kyseinen firma on ilmeisesti opel clubin yhteistyökumppani, mutta yrityksen toiminnasta olen kuullut paljon moitetta ja itsekin olen saanut kokea tuon.
Maaliskuun alussa kyselin b-mantaan lukkosarjaa ja vastaus tuli että lukot valmistuu seuraavan viikon aikana. No soitin seuraavalla viikolla ja joku sihteerin tapainen vastasi ja sanoi että eivät ole lukot valmiit. Odottelin viikon ja soitin jälleen, sama vastaus. No tätä rataa mentiin 2 kuukautta, soitin taas, tällä kertaa lukot kuulema valmiit mutta kauppias itse ei osannut määritellä hintaa lukoille. Odotin jälleen viikon ja soitin mutta ei osattu hintaa sanoa. Annoin puhelinnumeron että soittavat takaisin mutta eipä ole pariin viikkoon mitään kuulunut joten päätin että antaa olla, hankin lukkoni muualta kun eivät kerta olleet kiinostuneita asiakaspalvelusta.
Netissä törmäsin muutamaan muuhunkin opelin omistajaan jotka kertoivat asioineen kyseisen firman kanssa ja tilanneet osia koskaan niitä saamatta. Ja tänään serkku kertoi ystävänsä kysyneen jotain osia firmalta ja oli vastattu että kyllä varastossa löytyy, no kaveri oli mennyt paikan päälle katsomaan ja yllätys yllätys,eipä löytynyt kyseistä tavaraa varastosta....
Onko muilla vastaavia kokemuksia?....Olisi myös mukava saada Sutii oy:n Haverisen Markolta itseltä vastaus tähän oudoksuttavaan yritystoimintaan. Mielestäni jos osia ei löydy niin pitäisi sanoa suoraa asiakkaalle että valitettavasti ei löydy osaa, eikä antaa ihmisten turhaan odottaa, mutta minkäs kiltit suomalaiset luonteelleen voivat, itsekin melkein anteeksi pyytelin kun soitin ja kyselin mutta rajansa se on kaikella...
Maaliskuun alussa kyselin b-mantaan lukkosarjaa ja vastaus tuli että lukot valmistuu seuraavan viikon aikana. No soitin seuraavalla viikolla ja joku sihteerin tapainen vastasi ja sanoi että eivät ole lukot valmiit. Odottelin viikon ja soitin jälleen, sama vastaus. No tätä rataa mentiin 2 kuukautta, soitin taas, tällä kertaa lukot kuulema valmiit mutta kauppias itse ei osannut määritellä hintaa lukoille. Odotin jälleen viikon ja soitin mutta ei osattu hintaa sanoa. Annoin puhelinnumeron että soittavat takaisin mutta eipä ole pariin viikkoon mitään kuulunut joten päätin että antaa olla, hankin lukkoni muualta kun eivät kerta olleet kiinostuneita asiakaspalvelusta.
Netissä törmäsin muutamaan muuhunkin opelin omistajaan jotka kertoivat asioineen kyseisen firman kanssa ja tilanneet osia koskaan niitä saamatta. Ja tänään serkku kertoi ystävänsä kysyneen jotain osia firmalta ja oli vastattu että kyllä varastossa löytyy, no kaveri oli mennyt paikan päälle katsomaan ja yllätys yllätys,eipä löytynyt kyseistä tavaraa varastosta....
Onko muilla vastaavia kokemuksia?....Olisi myös mukava saada Sutii oy:n Haverisen Markolta itseltä vastaus tähän oudoksuttavaan yritystoimintaan. Mielestäni jos osia ei löydy niin pitäisi sanoa suoraa asiakkaalle että valitettavasti ei löydy osaa, eikä antaa ihmisten turhaan odottaa, mutta minkäs kiltit suomalaiset luonteelleen voivat, itsekin melkein anteeksi pyytelin kun soitin ja kyselin mutta rajansa se on kaikella...
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

-
kuulantyontaja
- 'Admiral'

- Viesti:
-
calibra-92
- 'Senator'

Itsellä ainakin vain positiivisia kokemuksia! Tavara tuli nopeasti, oli oikea ja myyjä tuntui ammattitaitoiselta. Joten pelkkää plussaa... 
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Itselläni on taas aivan päinvastaisia kokemuksia. Olen Sutiilta hakenut katalysaattorin (käytetyn), renkaat ja vanteet, Lexmaulin imusarjan,iskarit ja jouset, sytkäpiuhat, ym. Palvelu on ollut aina hyvää, ja ainoan kerran kun kaikki tilaamani osat eivät olleet vielä tulleet, niin mulle kerrottiin heti että sytkäpiuhia ei ole vielä, mutta voin hakea muut osat nyt jos haluan, ja piuhat tulee sitten matkahuollolla perässä.
Muutenkin muutaman kerran Markolle soittaessani olen saanut todella hyvää palvelua ja neuvoa (vaikka viimeksi soitin kireemmistä nokista "virka-ajan" jälkeen hänen ollessa ruokaostoksilla)...
Muutenkin muutaman kerran Markolle soittaessani olen saanut todella hyvää palvelua ja neuvoa (vaikka viimeksi soitin kireemmistä nokista "virka-ajan" jälkeen hänen ollessa ruokaostoksilla)...
-
astra coupe 2.2
- 'Admiral'

-
kuulantyontaja
- 'Admiral'

- Viesti:
-
Heh, no hyvä etten sitten ainoa "huonosti palveltu asiakas " ole 
joo, on niitä paljon yhen ihmisenkin firmoja ja niissäkin toimii asiakaspalvelu, että aika paljon sen fiman pyörittäminen on niistä henkilöistä kiinni ei henkilö määrästä. Jos 2 ihmiseltä ei onnistu puhelimeen vastaaminen ja hintojen määrittely niin melkein kannattais jättää firma siihen. Nykyään jos meinaa että firma pysyy pystyssä niin silloin ei sanota asiakkaille että ei ole, en tiedä tai en osaa sanoaKannattaa huomioida että ko. firmaa pyörittää vain 2 henkilöä, Haverisen Marko ja hänen vaimonsa Kati (joka on se teidän "sihteerintapainen").