Sutii Oy ihmetyttää

Keskustelua Opeleista
kuulantyontaja
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Sutii Oy ihmetyttää

Viesti Kirjoittaja kuulantyontaja »

Tässä hieman on ihmetyttänyt Sutii oy:n toiminta. Kyseinen firma on ilmeisesti opel clubin yhteistyökumppani, mutta yrityksen toiminnasta olen kuullut paljon moitetta ja itsekin olen saanut kokea tuon.

Maaliskuun alussa kyselin b-mantaan lukkosarjaa ja vastaus tuli että lukot valmistuu seuraavan viikon aikana. No soitin seuraavalla viikolla ja joku sihteerin tapainen vastasi ja sanoi että eivät ole lukot valmiit. Odottelin viikon ja soitin jälleen, sama vastaus. No tätä rataa mentiin 2 kuukautta, soitin taas, tällä kertaa lukot kuulema valmiit mutta kauppias itse ei osannut määritellä hintaa lukoille. Odotin jälleen viikon ja soitin mutta ei osattu hintaa sanoa. Annoin puhelinnumeron että soittavat takaisin mutta eipä ole pariin viikkoon mitään kuulunut joten päätin että antaa olla, hankin lukkoni muualta kun eivät kerta olleet kiinostuneita asiakaspalvelusta.
Netissä törmäsin muutamaan muuhunkin opelin omistajaan jotka kertoivat asioineen kyseisen firman kanssa ja tilanneet osia koskaan niitä saamatta. Ja tänään serkku kertoi ystävänsä kysyneen jotain osia firmalta ja oli vastattu että kyllä varastossa löytyy, no kaveri oli mennyt paikan päälle katsomaan ja yllätys yllätys,eipä löytynyt kyseistä tavaraa varastosta....

Onko muilla vastaavia kokemuksia?....Olisi myös mukava saada Sutii oy:n Haverisen Markolta itseltä vastaus tähän oudoksuttavaan yritystoimintaan. Mielestäni jos osia ei löydy niin pitäisi sanoa suoraa asiakkaalle että valitettavasti ei löydy osaa, eikä antaa ihmisten turhaan odottaa, mutta minkäs kiltit suomalaiset luonteelleen voivat, itsekin melkein anteeksi pyytelin kun soitin ja kyselin mutta rajansa se on kaikella...
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Kuva
kuulantyontaja
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

ei se riitä jos ei palvelu parane :D ja oletko itse sitten tyytyväinen?
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Et ole ensimmäinen ketä Sutiin touhut ihmetyttää ja tuskinpa viimeinenkään.

Lepo vaan 8)
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
woof
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja woof »

se sihteerintapanen sano mulle että "kauppias" soittaa ku tulee töihi, eli mulla on soittopyyntö sisässä(ollu nyt AINAKI kaks kuukautta, en muista enää tarkkaa päivää).
calibra-92
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

mullakin on vähän ristiriitaisia kokemuksia olen kyllä tavarat saanut kiitos siitä mutta se "sihteeri" ei aina tunnu tietävän osista/hinnoista mitään.
Gorde
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Gorde »

Itsellä ainakin vain positiivisia kokemuksia! Tavara tuli nopeasti, oli oikea ja myyjä tuntui ammattitaitoiselta. Joten pelkkää plussaa... :wink:
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Chicken
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Chicken »

Itselläni on taas aivan päinvastaisia kokemuksia. Olen Sutiilta hakenut katalysaattorin (käytetyn), renkaat ja vanteet, Lexmaulin imusarjan,iskarit ja jouset, sytkäpiuhat, ym. Palvelu on ollut aina hyvää, ja ainoan kerran kun kaikki tilaamani osat eivät olleet vielä tulleet, niin mulle kerrottiin heti että sytkäpiuhia ei ole vielä, mutta voin hakea muut osat nyt jos haluan, ja piuhat tulee sitten matkahuollolla perässä.
Muutenkin muutaman kerran Markolle soittaessani olen saanut todella hyvää palvelua ja neuvoa (vaikka viimeksi soitin kireemmistä nokista "virka-ajan" jälkeen hänen ollessa ruokaostoksilla)...
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Toi on niin haverista toi en osaa sanoa hintaa.Ukko myy osia mut ei kummiska myy niitä ku menee paikanpäältä hakemaan.
irmcher
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja irmcher »

Hyvin on asiat pelannu sutiin kanssa, vaikka joskus soittopyyntöjä tai sähköposti vastauksia on saanut odotella pari kuukautta 8)

Mutta ymmärrän yskän näissä hommissa jos tehdään töitä ulkopuoliselle ja pyöritetään omaa firmaa jossa hommaa riittää tai ainakin kyselijöitä -(z)-
Opel Ascona R6 Mantzel | M5
astra coupe 2.2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja astra coupe 2.2 »

Minulla on pelkästään positiivisia kokemuksia. Pariin autoon olen sieltä ostanut alustasarjan asennettuna.
Nopea ja asiallinen palvelu (Auto olisi jopa tuotu jos ei olisi päässyt hakemaan).
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

netti sivut kyllä saisi olla ajan tasalla, ärsyttää nuo mummu hinnastot, ja toisekseen olen kuullut että sillä olisi ollut aikoinaan ongelmia virkavallan ja tunniste numeroiden kanssa
kuulantyontaja
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

-

Heh, no hyvä etten sitten ainoa "huonosti palveltu asiakas " ole :lol:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kannattaa huomioida että ko. firmaa pyörittää vain 2 henkilöä, Haverisen Marko ja hänen vaimonsa Kati (joka on se teidän "sihteerintapainen").
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Kannattaa huomioida että ko. firmaa pyörittää vain 2 henkilöä, Haverisen Marko ja hänen vaimonsa Kati (joka on se teidän "sihteerintapainen").
joo, on niitä paljon yhen ihmisenkin firmoja ja niissäkin toimii asiakaspalvelu, että aika paljon sen fiman pyörittäminen on niistä henkilöistä kiinni ei henkilö määrästä. Jos 2 ihmiseltä ei onnistu puhelimeen vastaaminen ja hintojen määrittely niin melkein kannattais jättää firma siihen. Nykyään jos meinaa että firma pysyy pystyssä niin silloin ei sanota asiakkaille että ei ole, en tiedä tai en osaa sanoa
Vastaa Viestiin