Ja nyt varmaan tulee jotain vaihda nostajat juttuja, mut en ainakaan vielä luovuta...
Mitä öljyä paljon ajettuun c20xe koneeseen?
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

Mitä öljyä paljon ajettuun c20xe koneeseen?
vaihdoin just Mobil 5w50 öljyt vectraan, aiemmin ei naputtanut nostajat kylmänä, mut nyt naputtaa. Mitä öljyjä muut on käyttäneet, onko tälle koneelle olemassa jotain tiettyä öljyä mikä sopii paremmin kuin muut ?(vrt. esim fordin zetec koneelle teboil 5w30)
Ja nyt varmaan tulee jotain vaihda nostajat juttuja, mut en ainakaan vielä luovuta...
-
keltanokka
- 'Diplomat'

-
J Turunen
- OCF Member 2022

- Viesti:
20w-50 Kendall tai 20w-50 Valvoline Racing kesällä. Ei naputa ja öljynpaineet korkeammat tyhjäkäynnillä kuin esim . Mobil 5w-50:llä.
Talvikäyttöön sitten jotain juoksevampaa esim. Castrolilta löytyy.
Talvikäyttöön sitten jotain juoksevampaa esim. Castrolilta löytyy.
Ascona B -77 (226hv/259nm) ex 2.240l and next 2.8XXl (xxxhv/xxxnm), BMW 530 dA -00, Omega 2.0 16v -96
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

Tänä aamuna kun lähdin töistä, lämmintä oli jotai 6 astetta. Olin vähän aikasessa kellokortilla, joten päätin hipsiä laittaan auton käymään parkkikselle. Ei naputtanu yhtään!! menin takas kellokortlle leimaan itteeni ulos, ja kun kävelin parkkikselle niin siellähän se tyhjäkäynnillä naputteli. Ajoin kotiin 4 km, ehkä vähän reippaastikin ja kotipihassa kone oli normaalilämmin, eikä naputtanut taas yhtään, kävi muutenkin kuin unelma... Kai se tarvii vaan kokeilla jotain muuta öljyä, on se vaan niin outoo, kun jostai 92 vuodesta käyttäny mobilin öljyjä...
mielenkiintoisia kommentteja, ja nimenomaan Mobilin vastaisia....
no, omissa on pyörineet kautta aikojen (paria lipsahdusta lukuunottamatta) Mobilin 5w/50:set ja mitään pahaa sanottavaa ei ole ollut.
Toinen tykkää äitistä ja toinen....jne jne..
Monasti vaan taitaa olla ittensä pettämistä tuollainen öljymerkillä kikkailu siinä vaiheessa kun kone on kulunut ja siitä aiheutuvia kolinoita koetetaan saada eri ööleillä piiloteltua.
Amerikan pojathan mainoksessa hoitivat sen puolen MotorUp:lla
no, omissa on pyörineet kautta aikojen (paria lipsahdusta lukuunottamatta) Mobilin 5w/50:set ja mitään pahaa sanottavaa ei ole ollut.
Toinen tykkää äitistä ja toinen....jne jne..
Monasti vaan taitaa olla ittensä pettämistä tuollainen öljymerkillä kikkailu siinä vaiheessa kun kone on kulunut ja siitä aiheutuvia kolinoita koetetaan saada eri ööleillä piiloteltua.
Amerikan pojathan mainoksessa hoitivat sen puolen MotorUp:lla
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Saab-Klubin sivuilta bongattua: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=25642
Tarkistakaapa omat öljypurkkinne.
Itse olen käyttänyt +300tkm ajetussa X20XEV Vectrassa Castrolin GTX Magnatech 5w40 -öljyjä, ja hyvin on toiminut.
Tarkistakaapa omat öljypurkkinne.
Itse olen käyttänyt +300tkm ajetussa X20XEV Vectrassa Castrolin GTX Magnatech 5w40 -öljyjä, ja hyvin on toiminut.
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Nostetaan elämää vanhempi topikki ylös kun huomenna olis ajankohtaista tietää että mitä castrolia täytys ostaa. eli onko noilla GTX 5w 40 tai 10w 40 jotain suurta eroa? kumpi parempi? jotenkin vaan tuntuu että toi 5w olis liian litkua? vai olisko toi GTX ees parempaa ko mobilin rally formula jota nyt koneessa?
http://www.castrol.com/castrol/multiple ... Id=6030017
http://www.castrol.com/castrol/multiple ... Id=6030017
Yritykseni laajentumisen johdosta minulle on ensi viikolla tulossa Castrolin tuotevalikoima käyttöön. "Hanassa" tulee olemaan mottoriöljyistä Castrol TXT 505.01 5w40 sekä Castrol GTX5 Lightec 10w40, muita Castrolin tuotteita tilauksesta.[/b]
ECU ja TCU Stage 1-3 ohjelmoinnit vespasta valtamerilaivaan.
040-7049099 J.Aspinen
ex-Corsa E 1.0T -17 Innovation B10XFL
ex-Astra G 2.0 Sport -00 X20XEV
ex-Astra G Coupe 2.0 Turbo -02 Z20LET
ex-Omega A 4.0 24V -91 C40SE
040-7049099 J.Aspinen
ex-Corsa E 1.0T -17 Innovation B10XFL
ex-Astra G 2.0 Sport -00 X20XEV
ex-Astra G Coupe 2.0 Turbo -02 Z20LET
ex-Omega A 4.0 24V -91 C40SE