Vectran rattilukko

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
VEEBEE
'Kapitän'
'Kapitän'

Vectran rattilukko

Viesti Kirjoittaja VEEBEE »

Mulla on nyt semmonen ongelma että tossa 90vuosmallisessa on rattilukko paskana. Kun joku idiootti oli yrittäny pölliä sitä eikä siinä ole edes jakopäänhihnaa kiinni. :lol:

Mites sen sais vaihdettua ku eikö se kuitenkin tarvii olla kunnossa katsatuksessa.
powerofopel
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja powerofopel »

mulle tuli mieleen et vaihtais kokonaa uuden ohjaustangon, en oo ihan varma tarviiks sit virtalukko vaihtaa? mut mul ois myydä sulle noi...
Osku

Re: Vectran rattilukko

Viesti Kirjoittaja Osku »

VEEBEE kirjoitti: Mites sen sais vaihdettua ku eikö se kuitenkin tarvii olla kunnossa katsatuksessa.
Kyllä se pitää olla toimintakunnossa katsastuksessa...
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

Osta uusi virtalukon runko, eli rattilukko jostain varaosaliikkeestä, ja vaihda vanha lukkosylinteri siihen. Olettaen että eivät ole särkeneet sitä.

Tuskin on kuitenkaan rattiputki vai mikä akseli onkaan mennyt rikki, ainakin vaikutti se "ohjauslukko" palikka siitä virtalukosta aika heiveröiseltä kun vaihdoin itse... Opelilla olis maksanut se runko muistaakseen reilu 50e kun varaosapuljusta sai koko paskan tosin eri avaimelle alle 30 eurolla, ja pelasi vielä ihan hyvin...
Vastaa Viestiin