Mites sen sais vaihdettua ku eikö se kuitenkin tarvii olla kunnossa katsatuksessa.
Vectran rattilukko
Vectran rattilukko
Mulla on nyt semmonen ongelma että tossa 90vuosmallisessa on rattilukko paskana. Kun joku idiootti oli yrittäny pölliä sitä eikä siinä ole edes jakopäänhihnaa kiinni.
Mites sen sais vaihdettua ku eikö se kuitenkin tarvii olla kunnossa katsatuksessa.
-
powerofopel
- 'Diplomat'

-
Osku
Re: Vectran rattilukko
Kyllä se pitää olla toimintakunnossa katsastuksessa...VEEBEE kirjoitti: Mites sen sais vaihdettua ku eikö se kuitenkin tarvii olla kunnossa katsatuksessa.
Osta uusi virtalukon runko, eli rattilukko jostain varaosaliikkeestä, ja vaihda vanha lukkosylinteri siihen. Olettaen että eivät ole särkeneet sitä.
Tuskin on kuitenkaan rattiputki vai mikä akseli onkaan mennyt rikki, ainakin vaikutti se "ohjauslukko" palikka siitä virtalukosta aika heiveröiseltä kun vaihdoin itse... Opelilla olis maksanut se runko muistaakseen reilu 50e kun varaosapuljusta sai koko paskan tosin eri avaimelle alle 30 eurolla, ja pelasi vielä ihan hyvin...
Tuskin on kuitenkaan rattiputki vai mikä akseli onkaan mennyt rikki, ainakin vaikutti se "ohjauslukko" palikka siitä virtalukosta aika heiveröiseltä kun vaihdoin itse... Opelilla olis maksanut se runko muistaakseen reilu 50e kun varaosapuljusta sai koko paskan tosin eri avaimelle alle 30 eurolla, ja pelasi vielä ihan hyvin...