kun merkit eli jako on paikallaan ni missä sylinterissa on palohetki eli mihin tulpan johtoon toi saarnaaja osottaa.
oon ilmeisesti jo aika pitkällä näissä tuning homissa ku osaan kysyä näin vaikeita eikö;)
ei siinä mun mielestä oo mitään viiltoa. ainoa juttu mikä siinä on, on toi kolo tai ura mihin se kansi lukittuu tai siis menee kun on paikallaan. mut viilltoa ei siinä kyllä näy.
eikö sitä sitten pysty sanomaan että missä siinä on se sytytys hetki kun ne merkit on paikallaan siis jako.
Jos kärjellinen jakaja, niin laita kampuran merkki kohalleen, virranjakaja paikalleen, käännä jakajaa niin että just kärjet nippa nappa rupee aukeemaan, sitten jakaja kiinni, kato mihin pyörijä osottaa ja siihen kohalle 1-sylinterin tulpanjohto.
nii no mä en tiiä että miten se on mutta siinä on ihan vakkari sytytys eli esim jakaja on samanlainen kun muissakin autoissa. mutta kun mä en nyt saa päähäni että mistä lovesta oli puhe.
mut voisko joku kertoa että missä sylinterissä on palohetki kun laitan vauhtipyörän merkin kohdalleen ja nokan kohalleen?????