Omega B 2.5 V6 käy huonosti ja nyppii ajossa???
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Omega B 2.5 V6 käy huonosti ja nyppii ajossa???
Autosta on jo tulpat ja tulpanjohdot vaihdettu, tyhjäkäynnin askelmoottoria on putsattu ja egr tukittu. Tyhjäkäynnillä kierrokset heittelee noin 500-850rpm ja ajaessa pätkii aikalailla kierrosten noustessa 2500 saakka ja sit käynti paranee. Käy huonommin kuumana mut ei kylmänäkään ole kaunista kuultavaa. Mikä tuossa vehkeessä vois olla hajalla tai vikana? Puola? Onko muilla ollu vastaavia ongelmia?
Apua kaivataan ja kiitoksia jo etukäteen!
Edit: Kuulemma tuo vielä päästää kamala käryä kun kaveri ajeli perässä...

- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Ompa kumma että puolat ei kestä koska ei mulla ole mistään aikaisemmista autoista( ei Opel) ole puola hajonnut taitaa olla aika vika altis moottori kaiken kaikkiaan, mulla ollut 7kk ei onneksi "vielä" samoja ropleemia,mitä nyt ei ilmastointi toimi vaikka viikko sitten oli huollossa ja taas on ilmeisesti aineet kadonnut???timppa1 kirjoitti:jotenkin muistelisin et muillakin on ollut samanlaista vikaa noissa koneissa.Muistaakseni niis on ollut puola vikoja.Korjatkaa jos muistin väärin.Kokeile searchilla aiheesta ni vois jotai löytyäki.
Re: Omega B 2.5 V6 käy huonosti ja nyppii ajossa???
Ootko käyttänyt autoa pakokaasutesteissä?KapanderMaster kirjoitti:Autosta on jo tulpat ja tulpanjohdot vaihdettu, tyhjäkäynnin askelmoottoria on putsattu ja egr tukittu. Tyhjäkäynnillä kierrokset heittelee noin 500-850rpm ja ajaessa pätkii aikalailla kierrosten noustessa 2500 saakka ja sit käynti paranee. Käy huonommin kuumana mut ei kylmänäkään ole kaunista kuultavaa. Mikä tuossa vehkeessä vois olla hajalla tai vikana? Puola? Onko muilla ollu vastaavia ongelmia?
(minkälaista arvoa sieltä antaa)
Lambda/kattiongelmakin on mahdollinen..
Mutta edelleen toki tuo Puola on yksi suurimmista mahdollisuuksista.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
paljonko ottivat tänäpäivänä puolasta?KapanderMaster kirjoitti:No niin nyt on puola vaihdettu ja sehän siinä sökönä oli. Nyt käy oikein tasaisesti ja kauniistiPakokaasutestejä en oo tehny mut kohta tarvii tuo vehje katsastaa niin sillon selviää päästötkin...
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti: