1.9 cih kansi/motti
1.9 cih kansi/motti
sopiiko 1.9 cih:iin 2.2 cih:in kannentiiviste? kun mulle tulee kyseiseen lohkoon noi 95mm männät. paljonko 1.9 vakio kannella on mahd saada tehoo vapari koneeseen? tilavuus 2.2. ja mikä paja myy jäykempiä ventiilin jousia kyseiseen kanteen? vai oletteko soveltaneet jonkun muun moottorin jousia tohon 1.9 kanteen?
Kiitoksia etukäteen vastauksista!!!
Kiitoksia etukäteen vastauksista!!!
ne isommilla ventiileilä tee mitää jos ei kanavat virtaa mulla otettii tehoa irti 2.2 alakerta ja 1.9 kannella(vakio venat) joka oli kairattu ja palotilaa muokattu ja laskettu 1.5mm 171hv ja auto oli ruiskullajspl kirjoitti:niin mä vähä ajattelinkin! auttaako pelkästään isommat venttiilit mitään? ja kuinka kallis homma tuo venttiilien istutus suurinpiirtein on?
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
jotain tommosia teho lukemia olis tavoitteena ite kans yrittää loihtia!
mulle tulee tod. näköisesti weber 40 dcoe:t en tiä si mahtaako olla liian pienet!? minkälaiset pakosarja ja nokkaakseli sulla oli tossa motissa?
onko mitään arviota minkä verran kanavien avarrus, palotilojen muotoilu tulee maksamaan? (ei liikaa rahaa
)
mulle tulee tod. näköisesti weber 40 dcoe:t en tiä si mahtaako olla liian pienet!? minkälaiset pakosarja ja nokkaakseli sulla oli tossa motissa?
onko mitään arviota minkä verran kanavien avarrus, palotilojen muotoilu tulee maksamaan? (ei liikaa rahaa
- SR-Berlina
- 'Admiral'

kannen avarrus isommat venat nokka jouset jne ni varaa ainakin 1000ejspl kirjoitti:jotain tommosia teho lukemia olis tavoitteena ite kans yrittää loihtia!
onko mitään arviota minkä verran kanavien avarrus, palotilojen muotoilu tulee maksamaan? (ei liikaa rahaa)
nii ja toivottavasti sulla on kaasareissa riitävän isot sisäkurkut ja suuttimet muuten sulaa mäntiä/venttiilejä.
kantapääoppi se parasoppi
riittää noi 40mmjspl kirjoitti:jotain tommosia teho lukemia olis tavoitteena ite kans yrittää loihtia!
onko mitään arviota minkä verran kanavien avarrus, palotilojen muotoilu tulee maksamaan? (ei liikaa rahaa)
Enem P2 nokkana ja Young sport vai star(britti-kamaa) 4-2-1 Peltipakosarja oli niin pitkä vaakaan hyvä että edes mahtu konehuoneeseen