1.9 cih kansi/motti

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
jspl
'Kadett'
'Kadett'

1.9 cih kansi/motti

Viesti Kirjoittaja jspl »

sopiiko 1.9 cih:iin 2.2 cih:in kannentiiviste? kun mulle tulee kyseiseen lohkoon noi 95mm männät. paljonko 1.9 vakio kannella on mahd saada tehoo vapari koneeseen? tilavuus 2.2. ja mikä paja myy jäykempiä ventiilin jousia kyseiseen kanteen? vai oletteko soveltaneet jonkun muun moottorin jousia tohon 1.9 kanteen?

Kiitoksia etukäteen vastauksista!!!
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Jos kantta ei kairaa, niin tuskin paljoa yli 130hv. 22- ja 24- kannet virtaakin vakiona jo ~180hv.

Jousia myy kaikki jotka myy nokkiakin :wink:
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
jspl
'Kadett'
'Kadett'

niin mä vähä ajattelinkin! auttaako pelkästään isommat venttiilit mitään? ja kuinka kallis homma tuo venttiilien istutus suurinpiirtein on?
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

jspl kirjoitti:niin mä vähä ajattelinkin! auttaako pelkästään isommat venttiilit mitään? ja kuinka kallis homma tuo venttiilien istutus suurinpiirtein on?
ne isommilla ventiileilä tee mitää jos ei kanavat virtaa mulla otettii tehoa irti 2.2 alakerta ja 1.9 kannella(vakio venat) joka oli kairattu ja palotilaa muokattu ja laskettu 1.5mm 171hv ja auto oli ruiskulla
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
jspl
'Kadett'
'Kadett'

jotain tommosia teho lukemia olis tavoitteena ite kans yrittää loihtia!

mulle tulee tod. näköisesti weber 40 dcoe:t en tiä si mahtaako olla liian pienet!? minkälaiset pakosarja ja nokkaakseli sulla oli tossa motissa?

onko mitään arviota minkä verran kanavien avarrus, palotilojen muotoilu tulee maksamaan? (ei liikaa rahaa :cry: )
jspl
'Kadett'
'Kadett'

niin joo ja sopiiks tohon yksysiin se parilitrasen kansipahvi?
SR-Berlina
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SR-Berlina »

2l poraus on pari milliä suurempi, mutta muuten pahvit on identtiset.
ex OPEL ASCONA 1.9SR -80 (r.i.p.),Kadett 1.6i -91,Kadett Caravan 2.0i -89(r.i.p.),Omega Caravan 2.0i -96,Tigra 1.6i -98 (emännän),Astra Sport Caravan 2.2i -01
williami
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja williami »

jspl kirjoitti:jotain tommosia teho lukemia olis tavoitteena ite kans yrittää loihtia!

mulle tulee tod. näköisesti weber 40 dcoe:t en tiä si mahtaako olla liian pienet!? minkälaiset pakosarja ja nokkaakseli sulla oli tossa motissa?

onko mitään arviota minkä verran kanavien avarrus, palotilojen muotoilu tulee maksamaan? (ei liikaa rahaa :cry: )
kannen avarrus isommat venat nokka jouset jne ni varaa ainakin 1000e
nii ja toivottavasti sulla on kaasareissa riitävän isot sisäkurkut ja suuttimet muuten sulaa mäntiä/venttiilejä.

kantapääoppi se parasoppi :evil:
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Passaa se 2.0/2.2 kansipahvi.
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

jspl kirjoitti:jotain tommosia teho lukemia olis tavoitteena ite kans yrittää loihtia!

riittää noi 40mm

Enem P2 nokkana ja Young sport vai star(britti-kamaa) 4-2-1 Peltipakosarja oli niin pitkä vaakaan hyvä että edes mahtu konehuoneeseen :lol:
jspl
'Kadett'
'Kadett'

minkälaiset arvot tossa P2:ssa on? aattelin vaan et onko hyvä kadulle? mikäs pulju myy noita enemin nokkia?
Vastaa Viestiin