spoilerista jäävät reiät
spoilerista jäävät reiät
oon spoileria vaihtamassa ja vanhasta jää reiät peltii. onko kokemuksia parhaasta tilkkimis tavasta? entäs kannattaako uusien reikien reunoille tehä jtn ettei heti rupee ruostumaan? kiitokset jo etukäteen vinkeistä 
Itse melkein hitsaisin nuo reiät umpeen. Hitaasti tietenkin ja jäähdyttelemällä ettei pelti ala vedellä. Sen jälkeen tasaseks hionta & sinkkimaali pohjalle ja sitten oikea maali siihen. On varmasti ainakin hyvä ratkaisu. Jotkut ovat vissiin tinailleet noita koritinalla mutta liekö sitten kovin ideaali ratkaisu se...
There's no such thing as flawless Opel.
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Ja maalattiin koko kontti tms? Itse miettinyt kanssa, että vois jossaki välissä irrottaa tuon..mutta jos joutuu koko kontin luukun maalaamaan, että saapi siistin, on liikaa hommaa näillä vapaa ajoillaIoni kirjoitti:Itselleni hitsattiin alta pienillä paikoilla mahdollisimman tasaiseksi ja vähän pakkelia päälle. Avot, hyvä tuli.
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kunnon maalari saa aika hyvin häivytettyä paikkaukset siihen, tai sit vetää lopuks lakan koko luukkuun niin häviää rajat.R.Lehtinen kirjoitti:Ja maalattiin koko kontti tms? Itse miettinyt kanssa, että vois jossaki välissä irrottaa tuon..mutta jos joutuu koko kontin luukun maalaamaan, että saapi siistin, on liikaa hommaa näillä vapaa ajoilla
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

No sepä, kun SUHT kunnolla ei riitä..esteettinen autoilu silmä huomaa heti
on oltava priima
Ja jos vetää koko luukkuun lakan, ihan sama vaikka vetäs maalinkin..yhtä paljon siinä purkamista ja kasaamista on..nooh, katellaan jos jostain sasi halvalla säkin motivaatiota ( ihanko ei parempaa tekemistä olis)
ja molemmissa reunoissa o 2kpl reikiä, noin 4mm halkasijaltaan..
Ja jos vetää koko luukkuun lakan, ihan sama vaikka vetäs maalinkin..yhtä paljon siinä purkamista ja kasaamista on..nooh, katellaan jos jostain sasi halvalla säkin motivaatiota ( ihanko ei parempaa tekemistä olis)
ja molemmissa reunoissa o 2kpl reikiä, noin 4mm halkasijaltaan..
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
Tällä hetkellä maalauksessa koko katiskaR.Lehtinen kirjoitti:Ja maalattiin koko kontti tms? Itse miettinyt kanssa, että vois jossaki välissä irrottaa tuon..mutta jos joutuu koko kontin luukun maalaamaan, että saapi siistin, on liikaa hommaa näillä vapaa ajoillaIoni kirjoitti:Itselleni hitsattiin alta pienillä paikoilla mahdollisimman tasaiseksi ja vähän pakkelia päälle. Avot, hyvä tuli.
TBD
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'