spoilerista jäävät reiät

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
khyyl
'Agila'

spoilerista jäävät reiät

Viesti Kirjoittaja khyyl »

oon spoileria vaihtamassa ja vanhasta jää reiät peltii. onko kokemuksia parhaasta tilkkimis tavasta? entäs kannattaako uusien reikien reunoille tehä jtn ettei heti rupee ruostumaan? kiitokset jo etukäteen vinkeistä :)
Mahis
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahis »

Itse melkein hitsaisin nuo reiät umpeen. Hitaasti tietenkin ja jäähdyttelemällä ettei pelti ala vedellä. Sen jälkeen tasaseks hionta & sinkkimaali pohjalle ja sitten oikea maali siihen. On varmasti ainakin hyvä ratkaisu. Jotkut ovat vissiin tinailleet noita koritinalla mutta liekö sitten kovin ideaali ratkaisu se...
There's no such thing as flawless Opel.
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Itselleni hitsattiin alta pienillä paikoilla mahdollisimman tasaiseksi ja vähän pakkelia päälle. Avot, hyvä tuli.
TBD
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Ioni kirjoitti:Itselleni hitsattiin alta pienillä paikoilla mahdollisimman tasaiseksi ja vähän pakkelia päälle. Avot, hyvä tuli.
Ja maalattiin koko kontti tms? Itse miettinyt kanssa, että vois jossaki välissä irrottaa tuon..mutta jos joutuu koko kontin luukun maalaamaan, että saapi siistin, on liikaa hommaa näillä vapaa ajoilla :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

R.Lehtinen kirjoitti:Ja maalattiin koko kontti tms? Itse miettinyt kanssa, että vois jossaki välissä irrottaa tuon..mutta jos joutuu koko kontin luukun maalaamaan, että saapi siistin, on liikaa hommaa näillä vapaa ajoilla :roll:
Kunnon maalari saa aika hyvin häivytettyä paikkaukset siihen, tai sit vetää lopuks lakan koko luukkuun niin häviää rajat.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Jos reijät on isompia, niin lappu alle ja tinaa päälle. Ja maalit niin kuin edellä jo mainittiin.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

No sepä, kun SUHT kunnolla ei riitä..esteettinen autoilu silmä huomaa heti :oops: :lol: on oltava priima :wink:

Ja jos vetää koko luukkuun lakan, ihan sama vaikka vetäs maalinkin..yhtä paljon siinä purkamista ja kasaamista on..nooh, katellaan jos jostain sasi halvalla säkin motivaatiota ( ihanko ei parempaa tekemistä olis) :D

ja molemmissa reunoissa o 2kpl reikiä, noin 4mm halkasijaltaan..
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

R.Lehtinen kirjoitti:
Ioni kirjoitti:Itselleni hitsattiin alta pienillä paikoilla mahdollisimman tasaiseksi ja vähän pakkelia päälle. Avot, hyvä tuli.
Ja maalattiin koko kontti tms? Itse miettinyt kanssa, että vois jossaki välissä irrottaa tuon..mutta jos joutuu koko kontin luukun maalaamaan, että saapi siistin, on liikaa hommaa näillä vapaa ajoilla :roll:
Tällä hetkellä maalauksessa koko katiska :lol: Eli ei vain kontti.
TBD
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Näin oletinkin :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ihan asiasta kukkaruukkuun,mutta jos itse jonkinsortin lintulaudan joskus autoon laitan,niin mielummin sitten possuliimaa tms,jottei turhia reikiä tartte porailla.

Eipähän tule niin suuria vaurioitakaan,jos joku rahaton päättää lunastaa siiven itselleen...
Vastaa Viestiin