missä katsastitte opelinne pk-seutulaiset, hyvää/huonoa ?
Tarkoitat varmaan siinä ST1:sen vieressä olevaa asemaa? Itselläni on aika pitkälle päinvastaiset kokemukset ko. asemasta. Kaksi autoa olen käynyt tuolla leimaamassa eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Kumpikaan ei tosin ollut Opel merkkinen.jimi hoffa kirjoitti:herttoniemen katsatus asemaa neuvoisin välttämään. auto ei ollu opel mutta hyvä kuntoinen bmw 518 jossa pellit kuin uudessa. kaksi kertaa kiersi insinööri auton rengasraudan kanssa ja hakkas melkeen maalit irti helmoista mutta ei löytäny pehmeetä kohtaa. tästä tosin on jo muutama vuosi aikaa se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta herttoniemessä. tattarisuolla on ollut aika hyvä palvelu tähän mennessä.
Re: ....
Oiskohan sama heppu kun itse käytin aikoinaan uudehkon auton tuolla katsastuksessa ja kun ei mitään muuta keksinyt niin jaksoi valittaa moottorin likaisuudesta. Ja mun silmään se näytti ihan normaalilta..tursas kirjoitti:Tikkurilan A-katsastuksessa, siellä on hyvää se, että sinne ei tarvii varata aikaa, no siihen se sitten jääkin....siellä on yksi v-tun m-lkku, joka aina muistaa itkeä ja huomauttaa ja pistää korjauskehoitukseen siitä moottorin pesemisestä päältä ja alta
Eli pari kertaa käynyt tuolla Tikkurilan A-katsastuksessa, kerran Tattarisuolla ja viime vuonna kävin Kiitoradantien A-katsastuksessa jonne pitää tänäkin vuonna mennä koska on ilmainen katsastus (eikä varmasti päästä läpi).
Corsa OPC -09
Hakuninmaa ja Tattarisuo:
kummastakin vain hyvää tai asiallista sanottavaa.
Tikkurilassa nipottivat kerran pakokaasuarvoista, siihen auttoi kommentti että "Mittaa kohta uudestaan, katti on varmaan viel kylmä". Se auttoi.
kummastakin vain hyvää tai asiallista sanottavaa.
Tikkurilassa nipottivat kerran pakokaasuarvoista, siihen auttoi kommentti että "Mittaa kohta uudestaan, katti on varmaan viel kylmä". Se auttoi.
Opel Astra 1.7 dti 2000, Opel Vectra 2.0 dti 1998
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
Re: ....
No perhana läpihän se meni ja ilman vikoja.djtonzah kirjoitti:A-katsastuksessa jonne pitää tänäkin vuonna mennä koska on ilmainen katsastus (eikä varmasti päästä läpi).
Vaikutti hemmetin tiukalta hepulta ja tutki aika tarkkaan auton ja olin varma ettei mee läpi... mutta eipä siinä ollutkaan vikoja! Ainoastaan suositteli vaihtamaan eteen jarrupalat..
Tuli taas mieleen että miten tositositosi matalat autot saa katsastettua? Itellä jäi jarrupenkissä muutama sentti putken ja maan väliin eli jos ois ollu joku takahelma niin rikki ois menny.
Corsa OPC -09
Re: missä katsastitte opelinne pk-seutulaiset, hyvää/huonoa
blueberry05 kirjoitti:pitäs kohta käyttää autoo, meinaan vaan että kai sama minne vie, siis tarkkuuden ja hinnan suhteen?
täs opelis huoltaja kehotti vaihtaan etuiskarin suojakumin (väljä)
huoltamon huoltomies taas sano että ei itse vielä vaihtas koska oli normaali...
että..
Käytin hyryläs oli asiallinen naisinssi, kävi kyllä tarkkaan läpi. Hylky kyllä tuli kun molemmilla puolilla alapallonivelissä väljää. Oli muuten käynyt merkkihuollossa. Niin mikä se on ??? Alle 10000 km aikaisemmin ja erikseen tilattu että tarkastakaa ohjaus ja pyöränruenta.
-
blueberry05
- 'Admiral'