Onko helppo irrottaa 8V Calibrasta mittariston lasi ilman että hajottaa mitään ja joutuu purkaa koko kojelaudan? Siis pelkkä lasi pitäs saada irti ja päästä mittarinpohjaan käsiksi, kun pohjassa on repeämä joka haittaa nopeusmittarin neulan liikettä Mistä/miten se lasi on oikein kiinni? Joillain klipsuillako?
Ratin kehysmuovit irti. Mittariston alempi kehysmuovi irti. Reunoista paljastuu ruuvit,joilla ylempi muovi kiinni. Se pois ja nyt pitäisi näkyä mittariston kiinnitysruuvit 3kpl. Mittaristoa ei välttämättä tarvitse irroittaa,mutta helpottaa hommaa. Lasi on ylä- ja alareunoistaan 2 klipsulla kiinni,eli yhteensä 4kpl.
Ite se pelkkä lasi on vaikee saada irti. Taitaa olla klipsuilla ja liimalla kiinni. Joskus yrittäny A-vectran mittariston lasia irti ja halkeshan se vaikka lämmitin liimaa aluksi..
Pitäs kans ite saada se lasi irti ku tuli tollanen hankittua:
Kyllä se aika tiukkaa liimalla oli kiinni. En omasta sitä ainakaan repinyt irti kun niitä kehyksiä laitoin. Se olisi haljennut vaikka kuinka olisi lämmittänyt...
Yläreuna ei ole niin kovasti liimalla kiinni. Alareunasta se itelläki halkes.. Olis voinu lämmittää vielä vähä enemmän..
Saakos noita pelkkiä laseja jostai? esim opelilta?
No eipä tuo ole kyllä liimalla ollut kiinni kun olen 2 mittaristoa purkanut. Klipsejä kun on hieman vääntänyt auki niin lasi on lähtenyt kevyesti vetämällä.
Enochian kirjoitti:No eipä tuo ole kyllä liimalla ollut kiinni kun olen 2 mittaristoa purkanut. Klipsejä kun on hieman vääntänyt auki niin lasi on lähtenyt kevyesti vetämällä.
No kyllä se mulla oli liimalla / jotenkin sulattamalla liitetty kiinni.