miten vaihdekepin nuppi irtoaa
miten vaihdekepin nuppi irtoaa
eli b vectra vm99. revinkö putkipihdeillä vai miten tuntuu olevan aika tiukassa!? nii ja onko kuskin puolella mitään läpivientiä mistä sais ujutettu vahvarin virta piuhan?? 
Jos virtapiuhan vetoa konehuoneeseen mietit niin on sielä. Menet taskulampun kanssa selälleen kuskin jalkatilaan ja katse sinne kaasupolkimen yläpäähän, jossain sielä on sellainen musta kumikorkki joka lähtee kevyesti (tai vähän kovemmin) työntämällä irti..
Itse porasin siihen korkkiin vain reijän ja johto siitä läpi.
Itse porasin siihen korkkiin vain reijän ja johto siitä läpi.
Joo itse pistin kepin kiinni penkkiin ja annoin nupille hieman moskaa. Irtosi kyllä. On meinaa aika piukasti pistetty kiinni keppiin. Eli ellei tarkoitus ottaa vanha ehjänä niin REBA sen jo tiiviisti kertoi..
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
jos on tarkotus pitää orkkis nuppi ehjänä niin helpoimmalla pääset kun vaihdat koko kepin. itse vaihdoin calibran kepin jossa on paljon pienempi se pakkilukon vipu mikä menee nupin sisään, oli paljo helpompi löytää siisti nupikka ja se keppi calibrassa taitaa olla hieman lyhyempi
niin ja kyseessähän on vectra b
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbgtai otat rättiin kiehuvaa vettä ja käärit sen siihe nupin päälle ja annat muhia. sitte lähtee kääntämällä ja vetämällä.
Tosin en tiedä millä B Vectran nuppi on kiinni
Tosin en tiedä millä B Vectran nuppi on kiinni
Vectra C 2.8t - Signum 2.0t - Astra F C20XE
Kettusen viestit vaikuttavat mielestäni "kypsän" (positiivisessa mielessä) ihmisen mietteiltä. By: vsq
Kettusen viestit vaikuttavat mielestäni "kypsän" (positiivisessa mielessä) ihmisen mietteiltä. By: vsq