akku?
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Ei ole jos ei ole niin paljon poppeja että vaatisi. Varokeino siihen kun parkkipaikalla luukuttelee, jos on yksi akku vaan moottoritilassa niin se tyhjenee ja auto ei lähde käyntiin. jos on kaksi akkua, toinen pelkästään popeille niin se tyhjenee, mutta moottori lähtee vielä käyntiin omalla akullaan.
kyl muuten tajusin mutta miten popit kuuluu jos ne on liitetty akkuun eikä mankkaan??Jarnok kirjoitti:Ei ole jos ei ole niin paljon poppeja että vaatisi. Varokeino siihen kun parkkipaikalla luukuttelee, jos on yksi akku vaan moottoritilassa niin se tyhjenee ja auto ei lähde käyntiin. jos on kaksi akkua, toinen pelkästään popeille niin se tyhjenee, mutta moottori lähtee vielä käyntiin omalla akullaan.
oon varmaan tyhmä ooppeli mies
Akku lähinnä syöttää virtaa vahvistimille.kartevoir kirjoitti:kyl mä jotenkin tajuan mutta miten popit kuuluu jos ne toimii akun kautta. vai millä ne liitetään mankkaan??
Äänisignaali kuljetetaan mankalta RCA-piuhoilla vahvistimelle,josta signaali sitten menee vahvistettuna kaijutinkaapeleita pitkin kaijuttimille.
Ja jossei ole vahvistimia,niin mankan perästä menee suoraan johdot kaijuttimille(tällöin tuolla lisäakulla ei ole mitään virkaa)
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Ei perkele.
Ei voi kun nauraa, *haa haa*
Taitaa toi kartevoir olla joku bimmeri tai toyota klubilainen joka täällä höynäyttelee ihmisiä!!! Joka topikissa on kaikki ihmettelyn aiheet niin omituisia.
"oon varmaan tyhmä ooppeli mies"
^Toi vähän meinais sitä...
Mutta mukavaa ajan vietettä lueskella
Taitaa toi kartevoir olla joku bimmeri tai toyota klubilainen joka täällä höynäyttelee ihmisiä!!! Joka topikissa on kaikki ihmettelyn aiheet niin omituisia.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
Itse varmaan tiedätkin kaikesta kaiken,kun on varaa vinoillaTissi Paroni kirjoitti:Ei perkele.Ei voi kun nauraa, *haa haa*
Joillekkin nämä asiat voivat olla päivänselviä,mutta sellainen joka ei ole koskaan auton kanssa joutunut ropaamaan ei välttämättä kaikkea tiedä...
Juuri näin. Olen samaa mieltä.TJT kirjoitti:Itse varmaan tiedätkin kaikesta kaiken,kun on varaa vinoillaTissi Paroni kirjoitti:Ei perkele.Ei voi kun nauraa, *haa haa*
Joillekkin nämä asiat voivat olla päivänselviä,mutta sellainen joka ei ole koskaan auton kanssa joutunut ropaamaan ei välttämättä kaikkea tiedä...
Inkku A tiisseli