Omega B takaluukku toimintaan kaukosäätimestä?
- Undertaker
- 'Diplomat'

Omega B takaluukku toimintaan kaukosäätimestä?
Mitenkä kun mulla ei aukea takaluukku lukituksesta kun painaa autosta ovet auki. Kerran sain sen sellaiseen tilaan että se aukesi oli ovet lukossa tai ei, ilman avainta. Mutta en ole toistamiseen saanut sitä toimimaan siten vaikka miten päin olen avainta käännellyt. Eli pitää aina avaimesta kääntää että aukeaa. Tympeä kun auto on käynnissä niin sammuttaa että saa kontin auki. Kun auton lukitsee kaukosäätimestä niin takaluukusta kuuluu kyllä moottorin surina mutta mitään ei tapahdu. Pitääkö se ohjelmoida uudelleen?
Re: Omega B takaluukku toimintaan kaukosäätimestä?
Mulla oli peräluukusta se keskuslukon moottorin "ulostyönnin" katkennut..siis se mihin toiseenpäähän tulee se lukkomekanismin koukku..Undertaker kirjoitti:Mitenkä kun mulla ei aukea takaluukku lukituksesta kun painaa autosta ovet auki. Kerran sain sen sellaiseen tilaan että se aukesi oli ovet lukossa tai ei, ilman avainta. Mutta en ole toistamiseen saanut sitä toimimaan siten vaikka miten päin olen avainta käännellyt. Eli pitää aina avaimesta kääntää että aukeaa. Tympeä kun auto on käynnissä niin sammuttaa että saa kontin auki. Kun auton lukitsee kaukosäätimestä niin takaluukusta kuuluu kyllä moottorin surina mutta mitään ei tapahdu. Pitääkö se ohjelmoida uudelleen?
Aika lelulta se kyllä tuntuikin.. ei ole paha homma repiä verhoilua ja sitä moottoria irti ja katsoa mitä löytyy..
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
- Undertaker
- 'Diplomat'

Noniin. Nyt purin ton sisustuksen ja sieltähän oli hajonnut se muovikoukku joka liikuttelee sitä metallitankoa joka menee sinne lukkosysteemiin. Olen tässä yrittänyt liimailla sitä tolla Kentin rapid bond 2-komponenttiliimalla mutta jostain syystä ei pysy siinä. Paljonkohan maksaisi uus toi keskuslukon takakontin moottori? Moottorissa ei ole mitään vikaa mutta kun siihen ei saa enää kiinni tota metallitankoa.
-
qwerty1234
- 'Admiral'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Siis käykö tuohon joku tarvikeosa? Nykyinen on alkuperäinen ja siihen tulee 2 liitintä joissa on johto poikineen. Kysyin liikkeestä tollast tavikkeena eikä ole (ainakaan heillä) saatavana kuin alkuperäisenä. Hinta melkein 60€.qwerty1234 kirjoitti:Tarvikkeena joku vähän päälle 10e. Alkuperäisestä en tiedä paljonko maksaa.
Mistä löytyy tarvikkeena vastaavanlainen?
-
qwerty1234
- 'Admiral'

Hmm. no enpäs sitten tiedä millainen moottori omegassa mahtaa olla. Tuossa nyt ainakin ihan normaali 2-johtoinen lukkomoottori http://www.halytin.com/catalog/product_ ... ucts_id=32 Antaa kuitenkin hinnalle suuntaa.
- Undertaker
- 'Diplomat'