Omega B takaluukku toimintaan kaukosäätimestä?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Omega B takaluukku toimintaan kaukosäätimestä?

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Mitenkä kun mulla ei aukea takaluukku lukituksesta kun painaa autosta ovet auki. Kerran sain sen sellaiseen tilaan että se aukesi oli ovet lukossa tai ei, ilman avainta. Mutta en ole toistamiseen saanut sitä toimimaan siten vaikka miten päin olen avainta käännellyt. Eli pitää aina avaimesta kääntää että aukeaa. Tympeä kun auto on käynnissä niin sammuttaa että saa kontin auki. Kun auton lukitsee kaukosäätimestä niin takaluukusta kuuluu kyllä moottorin surina mutta mitään ei tapahdu. Pitääkö se ohjelmoida uudelleen?
josefiina
'Kadett'
'Kadett'

Re: Omega B takaluukku toimintaan kaukosäätimestä?

Viesti Kirjoittaja josefiina »

Undertaker kirjoitti:Mitenkä kun mulla ei aukea takaluukku lukituksesta kun painaa autosta ovet auki. Kerran sain sen sellaiseen tilaan että se aukesi oli ovet lukossa tai ei, ilman avainta. Mutta en ole toistamiseen saanut sitä toimimaan siten vaikka miten päin olen avainta käännellyt. Eli pitää aina avaimesta kääntää että aukeaa. Tympeä kun auto on käynnissä niin sammuttaa että saa kontin auki. Kun auton lukitsee kaukosäätimestä niin takaluukusta kuuluu kyllä moottorin surina mutta mitään ei tapahdu. Pitääkö se ohjelmoida uudelleen?
Mulla oli peräluukusta se keskuslukon moottorin "ulostyönnin" katkennut..siis se mihin toiseenpäähän tulee se lukkomekanismin koukku..
Aika lelulta se kyllä tuntuikin.. ei ole paha homma repiä verhoilua ja sitä moottoria irti ja katsoa mitä löytyy..
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Keskuslukossa ei oo mitään ohjelmointi juttuja. Ei muutakun takaluukun verhous pois ja pällisteleen lukko systeemiä. :D
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Tomox
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Tomox »

Mulla riitti kun verhoilun otti pois ja rasvas (WD-40). Toimi reilu vuoden ja taas rasvaus :)
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Noniin. Nyt purin ton sisustuksen ja sieltähän oli hajonnut se muovikoukku joka liikuttelee sitä metallitankoa joka menee sinne lukkosysteemiin. Olen tässä yrittänyt liimailla sitä tolla Kentin rapid bond 2-komponenttiliimalla mutta jostain syystä ei pysy siinä. Paljonkohan maksaisi uus toi keskuslukon takakontin moottori? Moottorissa ei ole mitään vikaa mutta kun siihen ei saa enää kiinni tota metallitankoa.
qwerty1234
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja qwerty1234 »

Tarvikkeena joku vähän päälle 10e. Alkuperäisestä en tiedä paljonko maksaa.
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

qwerty1234 kirjoitti:Tarvikkeena joku vähän päälle 10e. Alkuperäisestä en tiedä paljonko maksaa.
Siis käykö tuohon joku tarvikeosa? Nykyinen on alkuperäinen ja siihen tulee 2 liitintä joissa on johto poikineen. Kysyin liikkeestä tollast tavikkeena eikä ole (ainakaan heillä) saatavana kuin alkuperäisenä. Hinta melkein 60€.

Mistä löytyy tarvikkeena vastaavanlainen?
qwerty1234
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja qwerty1234 »

Hmm. no enpäs sitten tiedä millainen moottori omegassa mahtaa olla. Tuossa nyt ainakin ihan normaali 2-johtoinen lukkomoottori http://www.halytin.com/catalog/product_ ... ucts_id=32 Antaa kuitenkin hinnalle suuntaa.
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

kysyppäs osatoimitukselta hintaa..
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

veksu kirjoitti:kysyppäs osatoimitukselta hintaa..
Just kävin siellä. 58€ perusmoottori siihen ja 60€ varkaudenestopistokkeella varustettu malli. Ja itse tarvitsen tuon jälkimmäisen. Kuulemma ei tarvikkeena ole olemassakaan.
Vastaa Viestiin