b-omegan listat irtoilee

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
williami
'Admiral'
'Admiral'

b-omegan listat irtoilee

Viesti Kirjoittaja williami »

kylkilistat rakoilee millä sais tarttumaan uudestaan listan kiinni vai pitääkö uusia ja jos pitää ootteko keilleet sopisiko uudempikorisen b-omegan sileätlistat tohon vanhakoriseen b-omegaan jos ootte listoja hommaillu niin mistä ja mihin hintaan.
jeree
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jeree »

Pistin ite sikapaskalla (tosin vectraan) ja kyl ne aika hyvin pitäny.
Otin vaan koko listan irti ja putsasin pinnat ja sit uutta sikaa väliin ja pönkäsin laudalla tiukkaan.

Mut ekaan b-omegan koriin ne listat maksaa uutena 80€/paketti(muovilista+metallikisko) ooppelilta.. :o
Purkaamoilta etsiin vaan.
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
nikupa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nikupa »

mulla on semmoinen käsitys että b2:sen listat sopii suoraan b1:seen... :roll:
viisaammat korjatkoon jos olen väärässä!
ja jos uudet ostat,niin pistä ne b2:sen listat!
Pekka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Pekka »

nikupa kirjoitti:mulla on semmoinen käsitys että b2:sen listat sopii suoraan b1:seen... :roll:
viisaammat korjatkoon jos olen väärässä!
ja jos uudet ostat,niin pistä ne b2:sen listat!
Tuntuis olevan ihan erilaiset kiinnikkeet ja kiinnikkeiden paikat B2 listoissa, kun yrittää niitä B1:een.

Mitenkäs niitä on porukka laittanu kiinni kun täälläkin on niitä jotka on vaihdon tehneet. Itse meinasin liimata koriliimalla tms.
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Noista B2 listoista ei ole käryä mut suosittelen pikaisesti tällääämään jollakin mömmöllä ne irvistelevät listan päät kiinni, muuten ne on joku kaunis päivä mutkalla toisesta päästä.nimimerkillä kokemusta on. :evil: Ja nuo B1 listat maksoi 75 euroa etu ovi ja taka ovi oli hieman halvempi oliskos ollu jotain 65 euron paikkeilla. Merkkiliikkeestä tilasin itselle.
TuomoL
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TuomoL »

Mistä noita listoja noin halvalla saa? Länsiauto Lahti > kysyin kuskinpuolen takaoveen listaa ja sanoivat hinnaksi 150eur/kpl. Sydän meinasi pysähtyä.

Tilanne on nyt se, että pitäisi kaikkien ovien listat uusia, joten vinkit mistä nuo listat saa edullisimmin olisivat tervetulleet.
Vastaa Viestiin