b-omegan listat irtoilee
b-omegan listat irtoilee
kylkilistat rakoilee millä sais tarttumaan uudestaan listan kiinni vai pitääkö uusia ja jos pitää ootteko keilleet sopisiko uudempikorisen b-omegan sileätlistat tohon vanhakoriseen b-omegaan jos ootte listoja hommaillu niin mistä ja mihin hintaan.
Pistin ite sikapaskalla (tosin vectraan) ja kyl ne aika hyvin pitäny.
Otin vaan koko listan irti ja putsasin pinnat ja sit uutta sikaa väliin ja pönkäsin laudalla tiukkaan.
Mut ekaan b-omegan koriin ne listat maksaa uutena 80€/paketti(muovilista+metallikisko) ooppelilta..
Purkaamoilta etsiin vaan.
Otin vaan koko listan irti ja putsasin pinnat ja sit uutta sikaa väliin ja pönkäsin laudalla tiukkaan.
Mut ekaan b-omegan koriin ne listat maksaa uutena 80€/paketti(muovilista+metallikisko) ooppelilta..
Purkaamoilta etsiin vaan.
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
Tuntuis olevan ihan erilaiset kiinnikkeet ja kiinnikkeiden paikat B2 listoissa, kun yrittää niitä B1:een.nikupa kirjoitti:mulla on semmoinen käsitys että b2:sen listat sopii suoraan b1:seen...![]()
viisaammat korjatkoon jos olen väärässä!
ja jos uudet ostat,niin pistä ne b2:sen listat!
Mitenkäs niitä on porukka laittanu kiinni kun täälläkin on niitä jotka on vaihdon tehneet. Itse meinasin liimata koriliimalla tms.
Noista B2 listoista ei ole käryä mut suosittelen pikaisesti tällääämään jollakin mömmöllä ne irvistelevät listan päät kiinni, muuten ne on joku kaunis päivä mutkalla toisesta päästä.nimimerkillä kokemusta on.
Ja nuo B1 listat maksoi 75 euroa etu ovi ja taka ovi oli hieman halvempi oliskos ollu jotain 65 euron paikkeilla. Merkkiliikkeestä tilasin itselle.