hyvä eka auto??
hyvä eka auto??
mulla on sellane pikku onkelma että kortin saan parin kuukauden päästä ja en osaa päättää minkä auton ostaisin oon kattellu a ja b omegaa b vectraa e rekorttia b mantaa calibraa ja 90 luvun alun astroja ja ford sierraa
takaveto olis tietysti plussaa mut paino miinusta mikä tos ompus tuloo vastaan mut kertokaas ny pari mielipidettä minkä ostaisin ja rahaa on noin 5000 jota en kyllä haluisi kaikkee tuhlata
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'

No voi pojat eihän tossa nyt tarvi miettiä, jos kerran 5000€ löytyy, mikä on tosi paljon eka autoon, niin ehdottomasti 3000 a-omega. On takaveto, ja tehoa niin että ei paino haittaa, varusteissa löytyy... No ruostetta voi olla mutta peltiä saa kaupasta lisää... Itellä oli eka auto datsun 160j ja ajoin sillä 2viikkoa ja sitten sain isin vanhan omegan. Ja onhan se makee peli ekaksi autoksi... Ja siinä sitten omegan ansiosta sekaannuin tähän kerhoonkin...
Kolmitonninen mahtuu budjettiin hienosti ja hieman jää vielä remontti/tuninki rahaa....
Kolmitonninen mahtuu budjettiin hienosti ja hieman jää vielä remontti/tuninki rahaa....
Hootta kirjoitti:muttej bensaan oo rahaa toi 3000 litkii sitä ihan kivasti? eikä noita ny niin hirmuusesti oo ees myynnis
No sen saman se kuluttaa n10l ku 2.0, no ehkä hieman enemmän, mutta on siinä kyllä sitten kyytissä aika dramaattinen erokin... Tossa katoin nettiautoa niin näytti olevan 15kpl kolmetonnista kaupan...
Tänä päivänä jos totuttelee takavetoon, on iäksi sidottu saksalaisiin autoihin karkeasti sanottuna. Aika suppea on autovalikoima verrattuna etuvetosiin. Kummalla tahansa vetotavalla oppii ajamaan ja jos ei ole tarkotus vaan urheilla autolla koko ikäänsä, niin ihan sama onko etu- vai takavetonen.
Nyt se alkaa, tiedän...
Nyt se alkaa, tiedän...
kurttu
Mulla oli joskus vuosia sitten E30 bemari ja sillä ei kyllä tullu muuta kuin leikittyä koko ajan, varsinkin talvellakurttu kirjoitti:Tänä päivänä jos totuttelee takavetoon, on iäksi sidottu saksalaisiin autoihin karkeasti sanottuna. Aika suppea on autovalikoima verrattuna etuvetosiin. Kummalla tahansa vetotavalla oppii ajamaan ja jos ei ole tarkotus vaan urheilla autolla koko ikäänsä, niin ihan sama onko etu- vai takavetonen.
Nyt se alkaa, tiedän...
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

Kun kerran kyseessä on juuri kortin saava henkilö, niin suosittelisin itse lämpimästi B-Omegaa. Kaikki A-Omegat alkavat olla jo järkeensä täysin läpimätiä, ja kerrankos sitä sattuu auto lipsahtamaan puuhun, tolppaan tai ojaan.
Eikä siinä sitten itku auta, kun läpimätä kori painuu kasaan kuin haitari, ja vie matkustajien hengen. B-Omegoissa on järkeensä turvatyynyt, absit, turvakorit yms. jotka nyt edes vähän varjelevat matkustajia, jos sattuu lipsahtamaan.
Edullisimpia B-Omegoita saa jo helposti kolmeen tonniin, tosin ajettuhan niillä on jo vähintään se 300tkm, mutta eipä tuon matkan ajettu Omega tunnu juttujen perusteella olevan kuin vasta juuri sisäänajettu.
Ja kun topickin aloittaja tuntui itse asuvan Seinäjoella, niin tätähän voisi käydä vaikka vilkaisemassa:
http://www.nettiauto.com/778024
Eikä siinä sitten itku auta, kun läpimätä kori painuu kasaan kuin haitari, ja vie matkustajien hengen. B-Omegoissa on järkeensä turvatyynyt, absit, turvakorit yms. jotka nyt edes vähän varjelevat matkustajia, jos sattuu lipsahtamaan.
Edullisimpia B-Omegoita saa jo helposti kolmeen tonniin, tosin ajettuhan niillä on jo vähintään se 300tkm, mutta eipä tuon matkan ajettu Omega tunnu juttujen perusteella olevan kuin vasta juuri sisäänajettu.
Ja kun topickin aloittaja tuntui itse asuvan Seinäjoella, niin tätähän voisi käydä vaikka vilkaisemassa:
http://www.nettiauto.com/778024