pesun ja vahauksen lisäksi
olen miettinyt kotelonsuojaa onko tyhjää parempi esim dinitrol 4-5e pullo, liekö niissä pullois jokin putki tms miten saapi ni esim oven kyljen koteloihin,
oletteko asentaneet sisälokareita? kannattaisko lokarit irti ja ruiskia sinne jotain suojaa? parantaako bitumiaineet tms äänieristystä?
mitä voin itse tehdä ruosteen hidastimeksi autolleni? b vecu
-
vekkulisti
- 'Admiral'

Jos raaskit ostaa esim. wagner sähkömaaliruiskun + siihen muovisen n.80cm pitkän letkun jossa on suutin, niin johan alkaa massaus sujumaan. Tuo paketti on kuin tehty dinitrol ml kotelosuojalle, jota itse ruiskutan jokaisen autoni pohjaan (myös palkkien sisään), ovien alareunoihin, helmakoteloihin ja pyöränkaariin. Poraan vaan kylmästi oviin ja helmakoteloihin 10mm reijät josta letku mahtuu hyvin sitten vaan tulpat päälle. En usko että tekemäni ruostesuojaus kovin paljon häpeää ammattilaisen työn rinnalla (tietysti liike ei poraa reikiä). Pitää vaan muistaa alustan ym. pesu ja kuivaus ennen ruiskutusta. Hintaa kertyy ruiskusta n.150-200e+ 2-3l dinitrolia halpahallista n. 10-18e, joten säästö on melkoinen kun ruisku on käytännössä ikuinen.