mitä voin itse tehdä ruosteen hidastimeksi autolleni? b vecu

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vekkulisti
'Admiral'
'Admiral'

mitä voin itse tehdä ruosteen hidastimeksi autolleni? b vecu

Viesti Kirjoittaja vekkulisti »

pesun ja vahauksen lisäksi

olen miettinyt kotelonsuojaa onko tyhjää parempi esim dinitrol 4-5e pullo, liekö niissä pullois jokin putki tms miten saapi ni esim oven kyljen koteloihin,

oletteko asentaneet sisälokareita? kannattaisko lokarit irti ja ruiskia sinne jotain suojaa? parantaako bitumiaineet tms äänieristystä?
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Vie ammattiliikkeeseen ruostesuojattavaksi.
Brewer
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Brewer »

joo, ruostesuojaa vaan kehiin. Onko sulle "sattunu" semmonen ooppeli joka muka ruostuu jostain? :lol:
tupelo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tupelo »

Jos raaskit ostaa esim. wagner sähkömaaliruiskun + siihen muovisen n.80cm pitkän letkun jossa on suutin, niin johan alkaa massaus sujumaan. Tuo paketti on kuin tehty dinitrol ml kotelosuojalle, jota itse ruiskutan jokaisen autoni pohjaan (myös palkkien sisään), ovien alareunoihin, helmakoteloihin ja pyöränkaariin. Poraan vaan kylmästi oviin ja helmakoteloihin 10mm reijät josta letku mahtuu hyvin sitten vaan tulpat päälle. En usko että tekemäni ruostesuojaus kovin paljon häpeää ammattilaisen työn rinnalla (tietysti liike ei poraa reikiä). Pitää vaan muistaa alustan ym. pesu ja kuivaus ennen ruiskutusta. Hintaa kertyy ruiskusta n.150-200e+ 2-3l dinitrolia halpahallista n. 10-18e, joten säästö on melkoinen kun ruisku on käytännössä ikuinen.
Vastaa Viestiin