-97 b vectra, 16v vai 8v
-97 b vectra, 16v vai 8v
Eli autodatan mukaan -97 vuonna on tehty molempia, mutta onko näitä 8 tappisia tuotu suomeenkin. Tietäisi vain noita autoja katsellessa, että ei vahingossa mene katsomaankaan 8 venttiilistä, jos niitä vain on täällä tarjolla. Ei tuo ikä ja tekniikka tunnu kävelevän noissa aina ihan käsi kädessä.
No Se on hyvä. Mites tuo 16v konen kesto, eli onko se tavallaan samanlainen kun nuo c20ne myllyt, mutta pienempänä? Tuolla olis yks 210tkm ajettu farkku kaupan...Johtaja kirjoitti:ei mun tietääkseni oo suomeen tuotu ainakaan maahantuojan toimesta 8tappisia. 6-vuotta oon noita kyllä jo ehtiny ruuvailla työkseni
X20XEV (2.0 16v Ecotec) kestää kyllä vaivatta 400-500tkm, kansiremontti tullee ajankohtaiseksi 180-280tkm välillä, kuten myös venttiilivarren kumien vaihto.Make M kirjoitti:No Se on hyvä. Mites tuo 16v konen kesto, eli onko se tavallaan samanlainen kun nuo c20ne myllyt, mutta pienempänä? Tuolla olis yks 210tkm ajettu farkku kaupan...Johtaja kirjoitti:ei mun tietääkseni oo suomeen tuotu ainakaan maahantuojan toimesta 8tappisia. 6-vuotta oon noita kyllä jo ehtiny ruuvailla työkseni
1.6:ssa ollut lienee eniten ongelmia öljynsyönnin suhteen, johon osasyynä vaikuttaa mm. tehtaalta asti olleet liian pienet männät.