Valoluomien kiinnittäminen

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

On 2002-04-03 08:37, Obel wrote:
Itse ostin Kamei:n luomet ja siinä tuli mukana jotain 2 komponentti liimamassaa. En ole vielä asentanut niitä mutta saa nähdä sitten jos ne pysyvät kiinni.
Tuo liima taitaa olla samaa tavaraa, jos se on väriltään musta? Itselläni on ollut luomissa, takavalojen peitelevyissä ja ilmanottoaukoissa tuota tavaraa ja kyllä se pysyy kovin kiinni. Tosin sen kanssa on helppo sotkea itsensä ja eikä lähde kunnolla käsistä irti
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Liimasin aikoinaan Sierraan Kamein etuspoikan sillä mukana tulleella mustalla töhnällä eikä se oikein vakuuttanut. Ei liimannut kunnolla.
Taisi olla vanhentunutta tavaraa.
Opelix
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opelix »

GTi -lehdessä Almeran lisäspoileri laitettiin kiinni lasiliimalla.
Luulisi luomien kestävän paikallaan ja tarpeen vaatiessa ne saa myös irti (Pitäähän tuulilasinkin irrota, jos sen joutuu vaihtamaan).
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

On 2002-04-03 12:17, Opelix wrote:
GTi -lehdessä Almeran lisäspoileri laitettiin kiinni lasiliimalla.
Luulisi luomien kestävän paikallaan ja tarpeen vaatiessa ne saa myös irti (Pitäähän tuulilasinkin irrota, jos sen joutuu vaihtamaan).
Taitaa tuo lasiliima olla hieman liikaa kovaa tavaraa jos meinaat nuo luomet joskus pois ottaa. Kyllä rautakaupasta saa hieman muitakin liimoja. Itse ostin kiillon jotain liimakittiä kun laiton hifilaitteita/muuta tavarat kiini. Se on ainkin joustavaa, pitää kovin kiinni ja irtoaa tarpeentullen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus_J on 2002-04-03 18:24 ]</font>
JoreTuning
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja JoreTuning »

Ai pien lukihäiriö kaverilla...
Ruoska1
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Ruoska1 »

- Näköjään vanha aihe, mutta vastataan tähän vielä...

itse olen hoitanut luomien kiinnityksen metri-tavarana myytävällä "tarralenkkari"-teipillä. Ostamani tarrateippi on noin 5cm leveätä ja maksoi muistaakseni euron/metri, kangas- ja tartuntapinnat myytiin erikseen ja teipin liimapinta on todellä pitävä.

nauhasta sai leikattua yhden kokonaisen palan juuri luomen ja lyhdyn kiinnityspinnan muotoisen ja kokoisen, eli pysyvän kiinnityksen saa kokonaisuudessaan luomen pinta-alalle.

Konepesun ajaksi luomet voipi irroittaa, joten kiinnitys kannattaa pulailla siten että kiinnittää tarrojen muovisen puolen ajovalon pintaan, joten kosteus tai muutoin kovakohtelu ei pilaa materiaalia, kuten kangas osan kanssa saattaisi käydä.
Kuva
squealer
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja squealer »

Ruoska1 kirjoitti:- Näköjään vanha aihe, mutta vastataan tähän vielä...

itse olen hoitanut luomien kiinnityksen metri-tavarana myytävällä "tarralenkkari"-teipillä. Ostamani tarrateippi on noin 5cm leveätä ja maksoi muistaakseni euron/metri, kangas- ja tartuntapinnat myytiin erikseen ja teipin liimapinta on todellä pitävä.

nauhasta sai leikattua yhden kokonaisen palan juuri luomen ja lyhdyn kiinnityspinnan muotoisen ja kokoisen, eli pysyvän kiinnityksen saa kokonaisuudessaan luomen pinta-alalle.

Konepesun ajaksi luomet voipi irroittaa, joten kiinnitys kannattaa pulailla siten että kiinnittää tarrojen muovisen puolen ajovalon pintaan, joten kosteus tai muutoin kovakohtelu ei pilaa materiaalia, kuten kangas osan kanssa saattaisi käydä.
Snap-on valoluomet, saa pois jos ei välillä huvita pitää luomia :lol: Voishan ne luomet kiinnittää pikku neppareillakin :P
Vastaa Viestiin