katkennut mittarivaijeri,, apuja?
-
calibra turbo 4x4
- 'Kadett'

katkennut mittarivaijeri,, apuja?
niin katkes mittarivaijeri ja se katkennut pää on vaihelaatikossa mittarin "pyörittäjässä kiini" en saa uutta tilalle,, olen koittanut kaikki mangeetti konstit ja kaikki muukki mitä minun tyhmä pää on keksiny mutta siellä on ja pysyy... yritin ottaa koko paskan irti mutta siihen minun taijot ei riittäny,, otin jonkun ruuvin irti mikä näytti että sillä olis kiini mutta eipä lähteny,enkä uskaltanu kovin voimalla kiskoa... apua täs kaipailisin taas... kiitos sille joka sano mitä teen seuraavaksi. t.mies ruotsista mutta ei ruotsalainen
-
calibra turbo 4x4
- 'Kadett'

-
kulkuri017
- 'Kadett'

Re: katkennut mittarivaijeri,, apuja?
Vinkkinä sitten kun vaihdat mittarinvaijerin, osta alkuperäsenä, tarvikevaijerit on paskoja. Kokemusta on.
calibra turbo 4x4 kirjoitti:niin katkes mittarivaijeri ja se katkennut pää on vaihelaatikossa mittarin "pyörittäjässä kiini" en saa uutta tilalle,, olen koittanut kaikki mangeetti konstit ja kaikki muukki mitä minun tyhmä pää on keksiny mutta siellä on ja pysyy... yritin ottaa koko paskan irti mutta siihen minun taijot ei riittäny,, otin jonkun ruuvin irti mikä näytti että sillä olis kiini mutta eipä lähteny,enkä uskaltanu kovin voimalla kiskoa... apua täs kaipailisin taas... kiitos sille joka sano mitä teen seuraavaksi. t.mies ruotsista mutta ei ruotsalainen