katkennut mittarivaijeri,, apuja?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
calibra turbo 4x4
'Kadett'
'Kadett'

katkennut mittarivaijeri,, apuja?

Viesti Kirjoittaja calibra turbo 4x4 »

niin katkes mittarivaijeri ja se katkennut pää on vaihelaatikossa mittarin "pyörittäjässä kiini" en saa uutta tilalle,, olen koittanut kaikki mangeetti konstit ja kaikki muukki mitä minun tyhmä pää on keksiny mutta siellä on ja pysyy... yritin ottaa koko paskan irti mutta siihen minun taijot ei riittäny,, otin jonkun ruuvin irti mikä näytti että sillä olis kiini mutta eipä lähteny,enkä uskaltanu kovin voimalla kiskoa... apua täs kaipailisin taas... kiitos sille joka sano mitä teen seuraavaksi. t.mies ruotsista mutta ei ruotsalainen
JT
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja JT »

Lähtee se "pyörittäjä" siitä irti vetämällä kun sen pultin ensin irrottaa. Saattaa olla vähän tiukassa.
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

juu ja sitten irroitat sen varovasti, siitä saattaa tippua se hammas pyörä sinne laatikon sisään jolloin saa jo vähän sitten tonkia.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Juzzi kirjoitti:...siitä saattaa tippua se hammas pyörä sinne laatikon sisään...
Janhe saa sitten kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä kuinka se saadaan pois sieltä :)
calibra turbo 4x4
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja calibra turbo 4x4 »

taitaa olla paras kun vien ammattimiehele tuon tehtävän kun pelottelitta minut :lol:
Johtaja
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Johtaja »

eikös se hyvällä tuurilla putoo sinne laatikon pohjalle ja ei muuta kun pohja auki? itellekkin joskus käyny duunissa noin :roll: ja sillon riitti laatikon öljypohjan aukasu
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

No mulla tipahti asconassa ja onneks se oli muovia ettei käyny kuinkaan.
Vaihteet ainaski pelas hyvin eikä sieltä kuulunu sivuääniä :wink:
Skoda Octavia -08
kulkuri017
'Kadett'
'Kadett'

Re: katkennut mittarivaijeri,, apuja?

Viesti Kirjoittaja kulkuri017 »

Vinkkinä sitten kun vaihdat mittarinvaijerin, osta alkuperäsenä, tarvikevaijerit on paskoja. Kokemusta on.
calibra turbo 4x4 kirjoitti:niin katkes mittarivaijeri ja se katkennut pää on vaihelaatikossa mittarin "pyörittäjässä kiini" en saa uutta tilalle,, olen koittanut kaikki mangeetti konstit ja kaikki muukki mitä minun tyhmä pää on keksiny mutta siellä on ja pysyy... yritin ottaa koko paskan irti mutta siihen minun taijot ei riittäny,, otin jonkun ruuvin irti mikä näytti että sillä olis kiini mutta eipä lähteny,enkä uskaltanu kovin voimalla kiskoa... apua täs kaipailisin taas... kiitos sille joka sano mitä teen seuraavaksi. t.mies ruotsista mutta ei ruotsalainen
Vastaa Viestiin