***kele nyt meni hermot Monzan startti ongelmaan
***kele nyt meni hermot Monzan startti ongelmaan
Elikkä vaihdoin juuri tänää TEHDAS UUDEN boschilaisen 1.4kw ei alennus vaihteisen
Eka starttaus oli jes täähän toimii kun unelma
mut sitten kun ajelin hetken elikkä motti lämpes niin eipäs se nää lähtenykkään.... elikkä palattii siihen tilanteeseen minkä takia vaihdoin startin
Elikkä kuuluu vaan klak klak klak tai sitten ei yhtään mitään kun tarpeeksi kauan koittaa sillä ei ole väliä koittaako tuolla mun nappistartilla jolla voi pyörittää starttia ilman "virrankytkemistä" tai virtaavaimella
koitettu on:
-Lisäkaapeli maihin
-Lisäkaapeli +:sta startin siihen keskelle (+)
Elikkä missä on vika KIIRUS alkaa hermot mennä
niin ja mulla on startille vain yhteen "napaan" menee se (virtalukolta )tuleva piuhahässäkkä
elikkä voiko sitä piuhaa koittaa sinne toiselle puolelle(lohkonpuolellle) starttia? vai tapahtuuko mitään nyt se on sielä puollella missä se on ollut aina(?)
EDIT: sain viimeksi auton käyntii pistin virrat päälle ja nappasin räikän jakovarrella navat yhteen konehuoneenpuolelta... kyllä vanha osaa vielä mutta ei jaksais joka kerta noin startata
Eka starttaus oli jes täähän toimii kun unelma
mut sitten kun ajelin hetken elikkä motti lämpes niin eipäs se nää lähtenykkään.... elikkä palattii siihen tilanteeseen minkä takia vaihdoin startin
Elikkä kuuluu vaan klak klak klak tai sitten ei yhtään mitään kun tarpeeksi kauan koittaa sillä ei ole väliä koittaako tuolla mun nappistartilla jolla voi pyörittää starttia ilman "virrankytkemistä" tai virtaavaimella
koitettu on:
-Lisäkaapeli maihin
-Lisäkaapeli +:sta startin siihen keskelle (+)
Elikkä missä on vika KIIRUS alkaa hermot mennä
niin ja mulla on startille vain yhteen "napaan" menee se (virtalukolta )tuleva piuhahässäkkä
elikkä voiko sitä piuhaa koittaa sinne toiselle puolelle(lohkonpuolellle) starttia? vai tapahtuuko mitään nyt se on sielä puollella missä se on ollut aina(?)
EDIT: sain viimeksi auton käyntii pistin virrat päälle ja nappasin räikän jakovarrella navat yhteen konehuoneenpuolelta... kyllä vanha osaa vielä mutta ei jaksais joka kerta noin startata
tuolla mainitsin juuri tehneeni tuon räikän jatkovarrella kun ei muuten lähtynyt-VMK- kirjoitti:Virtalukon pohja tai ohjausvirtapiirissä vika.
Lähteekö käyntiin kun laitat erillisellä hyppyjohdolla akun plussasta startin 50 napaan mihin normaalisti tulee virtalukolta heräte?
Ja jos en tarpeeksi selvästi sanonut et mulla on käytössä myöskin rinnalla erillinen startti nappi joka ohittaa virtalukon
TEHDAS uusi, startti ->KunnossaItellä oli kadetissa semmonen ongelma et välillä toimi normaalisti välillä ei startannu. Startin solenoidi ei saanu kunnon jännitettä. Solenoidi voi olla myös paskana.
ja virrat ok
kertokaa parempia ehdotuksia
Pitää vissin heittää nämä krapulassa kirjottelut helevettiin kun ei tuo katottua aiheen sisältöä kunnolla
Joo, tehtaaltakin lähtee joskus susia startteja/latureita liikenteeseen.
Kaverilla on kokemusta kun vasta 4. laturi alkoi toimimaan.
Oli joku vika erä sattunut myyntiin...
Että semmosta.
Joo, tehtaaltakin lähtee joskus susia startteja/latureita liikenteeseen.
Kaverilla on kokemusta kun vasta 4. laturi alkoi toimimaan.
Oli joku vika erä sattunut myyntiin...
Että semmosta.
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
BMW 530 XD
Kyllä mäkin koitin ensin rempata vanhaa starttia (ja sekin on mulla vielä tallessa) mut sen jälkeen vaihdoin uuden kun ei auttanu. Vedin virtapuolen piuhat uusiksi startille ja laturille. maadotukset uusin akulta ja koneelta. Ei tuntunu mikään auttavan--->ajosta kun sammutti niin ihan kun kaikki virrat olis kadonnu 2:n minuutin aikana eli avaimesta ei sanonu mitään. Mut boosterilla lähti käyntiin niinkun palmun alta eikä pyörittäny yhtään niinkun auton oma akku olis ollu ihan kaput.
kannattaa kysyä tonskulukselta onko oireet jatkunu (ja jos on niin mitä kaikkee se on kokeillu)
kannattaa kysyä tonskulukselta onko oireet jatkunu (ja jos on niin mitä kaikkee se on kokeillu)
Senator-B 3.0 24valve 1991--myyty
Monza 3.0 1985--myyty
Ascona B 1981--myyty
Monza 3.0 1985--myyty
Ascona B 1981--myyty
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti: