C30NE Koneen Ahtaminen
C30NE Koneen Ahtaminen
Onko kellään kokemusta tästä koneesta ahdettuna?Kestääkö tämä pannu hyvin? 
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
Onko sulla polttoaine puoli vakio? Itse juuri sain tehtyä valmiiksi pakosarjan ja ahtoputket yms. Ajattelin mihin riittää vakio. Tein ahtoputkeen lisäsuuttimelle paikan, olisi kiva kuulla kokemuksia, missä vaiheessa olisi hyvä laittaa se aukeamaan. Etkö ole koettanut enempää kuin 0.4 bar? Mistä otit öljynkierron ja mihin teit öljynpaluun ahtimelle?ananias kirjoitti:Omassa ompussa vakiosisuskaluilla 0.4bar paineita ja hyvin
on toistaiseksi kestänyt. On kyllä kenkääkin saanut, talven
aikana pitäisi laakeroida ja vaihtaa mäntää ja ynnä muuta.
Vakio bensapuoli ei riitä juuri mihinkään. Heti isommat suuttimet ja FSE säädin. Ja noi lisäsuutinhommat on aikasta juoneja toimimaan, jos siis laitat jollain on/off anturilla toimimaan. Tulee ikäviä rykimisiä ja nykäisyjä.
Kaverilla on 3.5 Bemussa kaksi 600cc lisäsuutinta, joita ohjaa niille tarkoitettu ohjainlaatikko. Saa säädettyä rikastusprosentin ahtojen/kierrosten mukaan. Toimii, tosin suuttimet loppuu kesken siinä 300hv tienoilla.
Kaverilla on 3.5 Bemussa kaksi 600cc lisäsuutinta, joita ohjaa niille tarkoitettu ohjainlaatikko. Saa säädettyä rikastusprosentin ahtojen/kierrosten mukaan. Toimii, tosin suuttimet loppuu kesken siinä 300hv tienoilla.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Ei ole mulla lisäsuutinta. Tulevaisuudessa sit isommat ja muuta pientä.Omega3.0 kirjoitti:Onko sulla polttoaine puoli vakio? Itse juuri sain tehtyä valmiiksi pakosarjan ja ahtoputket yms. Ajattelin mihin riittää vakio. Tein ahtoputkeen lisäsuuttimelle paikan, olisi kiva kuulla kokemuksia, missä vaiheessa olisi hyvä laittaa se aukeamaan. Etkö ole koettanut enempää kuin 0.4 bar? Mistä otit öljynkierron ja mihin teit öljynpaluun ahtimelle?ananias kirjoitti:Omassa ompussa vakiosisuskaluilla 0.4bar paineita ja hyvin
on toistaiseksi kestänyt. On kyllä kenkääkin saanut, talven
aikana pitäisi laakeroida ja vaihtaa mäntää ja ynnä muuta.
En ole koettanut enempää ottaa ahtoja kun loppuu bensa koneesta,
vois kuvitella olevan paukkua 220hv. Öljyn lähtö on otettu ö-paineanturilta
(tehty ns.jalka), paluu öljypohjaan suunnilleen pinnan vähän yläpuolelle.
Minkä tyylinen tuo jalka on? Missä kohtaa pintaa öljy on öljypohjassa, melkein yläreunassa vai? Voiko öljyn ottaa muualta kuin tuosta paineanturilta? Esim. öljynlauhduttimelle menevästä putkesta?ananias kirjoitti: Ei ole mulla lisäsuutinta. Tulevaisuudessa sit isommat ja muuta pientä.
En ole koettanut enempää ottaa ahtoja kun loppuu bensa koneesta,
vois kuvitella olevan paukkua 220hv. Öljyn lähtö on otettu ö-paineanturilta
(tehty ns.jalka), paluu öljypohjaan suunnilleen pinnan vähän yläpuolelle.