Outoa on se että uusi laakeri on väljä vaikka miten lujaa kiristi napamutteria, aina vaan klappia....
Mun astrassa nuo vetarit tosi tiukassa navoissa joten joutuu aina irroittaa alapallonivel ja jaloilla pitää tolppaa vähän ulospäin kun naputtaa vasaralla sitä vetarin mutteria että irtoaa navasta. Onko mahdollista että vetarit loppu / vaurioituneet, vai olisikohan jarrulevy menny kieroon kun hakkasi napa irti? Ainakaan jarrupoljin ei pumppaa kun jarruttaa. Vai kuinka yleistä on että vetareista hajoaa ne jotkut kiinnitysklipsut jotka korjauskirjan mukaan kiinnittää akselin vetariin? Ja kuinka paljon nämä klipsut antaa akselin venyä siinä vetarissa?
Olisin erittäin kiitollinen mikäli te muut jakaisitte vähän kokemuksia niin että pääsisin siitä piinaavasta ravistelusta eroon...
P.S
Mitä olette muuten maksaneet yhden laakerin vaihdosta? Multa pyydetty luokkaa 90-130€, mikä mun mielestä aivan tolkuton hinta, mukana ei vielä sitten itse laakeria.....
Kiitän etukäteen niitä jotka viitsivt lukea minun viestiä, ja vielä enemmän niitä jolla olisi asiallista tietoa johonkiin minun kysymyksistä...