Vectran A takavalot, FK

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ropperia
'Diplomat'
'Diplomat'

Vectran A takavalot, FK

Viesti Kirjoittaja ropperia »

on tulllu hommattua tuollaiset FK:n "tumma pohjaiset" lexus valot taakse ja nyt sitten pähkäilen pienen ongelma kanssa. eli ne valothan ovat vain ne osat joissa on polttimot, mutta ku siinä kontin nousevassa osassa on ne heijastin pinnat tai ne osa valoista, jotka ainakin -95 on. niin mitenhän tuon ratkaisis että sais ne pois tai piiloon. miten esim ne lähtis irti vai joutuuko koko sen levyn, missä kilpi on niin ottaa pois. nyt ei ole suunnitelmissa tasoitella konttia. varmaan helpoin tapa on vaikka maalata ne umpeen ( mustalla?) niillähän ei mitään tee...... tää on pieni ongelma, mutta kuitenkin...
Opel Vectra B2 farkku 2.5 V6 24v -00 ja Opel Vectra 1.6i 16v -00
Omppu MV6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Omppu MV6 »

Vecuun saa koko mustan takakontin panelin eli missä ei alunperin ole niitä cdx:n heijastimia.

http://www.opelclubfinland.fi/jauto/kotj/v3.jpg

Koita kysellä ja katsella myydään/ostetaan palstalta, sieltä löytyi itselle ainakin.
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Niin kuin edellä jo mainittiin niin hommaat ton A1:sen paneelin. Muistaakseni joskus joku mainitsi että pientä sopivuusongelmaa saattaa olla.

Tai niin kuin itse jo mainitsit ton maalaamisen. Sen nyt saisi ainakin tehtyä nopeammin, eikä tarvitsisi metsästää tota A1:sen paneelia.

Tuttu poisti joskus kokonaan ton paneelin ja maalautti vaan sen alla olevan pellin. Sekin näytti ihan ok:lta.
Corsa OPC -09
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Ja siis toi A1:n paneeli on GLS mallissa ollut vakiona, multa saattaa jäädä ylimääräseks tuollainen, katsotaan nyt ensin mitä sieltä alta löytyy. :lol: :lollis:
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

mulla ois lasikuitu kopio tommosesta A1 paneelista jossa rekisterikilven syvennystä pienennetty kilven kokoiseksi.. heitäppä vaikka privalla jos kiinnostaa vaatii vielä pikkusen vahvistamista ja kittaamista.
Omppu MV6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Omppu MV6 »

Joo sopivuudessa ainoastaan muutama ruuvin reikä eri kohdassa, saa porattua luukkuun reiät sopivaan kohtaan tai niinkuin itse tein vedin väliin possumassaa ja ruuvit mitkä oli kohdillaan.Hyvin on pysynyt.
Aivo
'Agila'

Oho

Viesti Kirjoittaja Aivo »

Elikkä jos maalat mustaksi tulee aika lailla tämmönen http://www.ii2.org/user.php?nick=Aivo&s ... sBack=true
Tosin mulla oli jo valmiina tommonen musta muoviläpykkä... -(z)- :)
Vastaa Viestiin