Miten oireilee jos Motronic rikki?
Miten oireilee jos Motronic rikki?
Epäilen että mulla on ruiskun boxi rikki ja ajattelin kokeilla saako mun ajatus kannatusta!
Eikös toi boxi ole ykx heikko lenkki Ooppeleissa (tai ainakin näissä mikä mulla on eli: Astra F vm-93 2.0i GLS ja C20NE)?
En viitti viä kertoo miten mun auto oireilee kun sitten kaikki ehdottelee että vaihda se ja se ja se...
Oon nimittäin jo vaihtanu aika paljon osaa eikä oo auttanu.
Mutta jos jollain olis omaa kokemusta millain ittellä on oireillu kun boxi rikki!!!
PS. Saako Motronic 1.52 (muistaakseni?) tarvikkeena vai pelkästään Boschilaisena?
Eikös toi boxi ole ykx heikko lenkki Ooppeleissa (tai ainakin näissä mikä mulla on eli: Astra F vm-93 2.0i GLS ja C20NE)?
En viitti viä kertoo miten mun auto oireilee kun sitten kaikki ehdottelee että vaihda se ja se ja se...
Oon nimittäin jo vaihtanu aika paljon osaa eikä oo auttanu.
Mutta jos jollain olis omaa kokemusta millain ittellä on oireillu kun boxi rikki!!!
PS. Saako Motronic 1.52 (muistaakseni?) tarvikkeena vai pelkästään Boschilaisena?
No silloin kun ei käynnisty niin auttaa kun irroittaa jonkun seuraavista: moottorin lämpöanturi, ilmamassamittari tai tyhjäkäyntimoottori (ja joskus kun käänsi oktaanivalitsimen) ja aina yleensä vaihtelee minkä irrotus auttaa, ja joskus auttaa heti ja joskus tunnin päästä. Ensin se ei lähde millään käyntiin ja sitten yhtäkkiä kuin palmun alta!
Nii en tiä oikeen kun oon niitä kyllä heilutellutkin ja avannut liittimiä että ottais kontaktia! Ja kun on käynnissä niin johtojen ravistelu ja heiluttelu ei tee mitään. Mutta voihan se olla mahd. Tuntuu kuitenkin että jos se boxivika olis semmonen että se aina vaihtelee että mikä palikka on mukamas sen mielestä rikki?!?
- Asco-vainaa
- 'Senator'

mulla hajonnu yksi kyseisenlainen boxi... sulla voi olla sytytyksen ennakon säätö rikki boxista. lähtee kun huvittaa ja voi jopa sammua äkisti. sit loppujen lopuksi ei lähde enää käyntiin ollenkaan. Kannattaa kokeilla bochin elektronista sytkää jos auttaa.....
tämäkin on loppujen lopuksi niin arvailua kun ei ole itse ropaamassa
tämäkin on loppujen lopuksi niin arvailua kun ei ole itse ropaamassa
Opel on pop!!!
manta 2.4 kirjoitti: Kannattaa kokeilla bochin elektronista sytkää jos auttaa.....
Kerroppas mitä mahdat tällä tarkoittaa.
Tuohon Boschin Motronicciinhan on on sisällytetty sekä ruiskun että sytkän ohjaus joka elektroninen.
...vai pitäskö mennä nukkumaan jos en jotain tajua väsyneenä?
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
BMW 530 XD