Eli miten noi lähtee toisinsanoen irti ja kuinka älytön homma on ottaa katolla oleva antenni pois? Ilmeisesti pulteilla kiinni alapuolelta, eli katosta sisutukset pois? Saaks niitä enään fiksusti takas laitettua? Ei oo tullu ikinä purettua
Calibran sivulasejen tiivisteiden purkamisesta
Calibran sivulasejen tiivisteiden purkamisesta
lipra on menossa maalautukseen niin pitäs noi tiivisteet saada pois. Lähteekö ne purkamatta sivulaseja vai pitääkö nekin ottaa samassa?
Eli miten noi lähtee toisinsanoen irti ja kuinka älytön homma on ottaa katolla oleva antenni pois? Ilmeisesti pulteilla kiinni alapuolelta, eli katosta sisutukset pois? Saaks niitä enään fiksusti takas laitettua? Ei oo tullu ikinä purettua
Kattoverhoilua saa sen verran raotettua kun ottaa c-pilarien suojamuovien ruuvit sekä vöiden ohjurin pultit irti. Itse kattoverhoilu on sellaisten peltikielien varassa siellä katon poikkipalkkien reijissä.
(Ja varovaisuutta noudattaen)
Kielien pitäis antaa periks ja lähteä katon reijistä että saat verhoilun takareunan tipautettua alemmas.
Antenni pitäis olla kiinni sellaisella mutterilla mikä on siellä antennin juuressa ja jonka läpi johdotkin tulee.
Noin minä tein kun vaihdoin antennin.
On kai se kattoverhoilu mahollista ottaa kokonaankin irti mutta joutuu purkaan kaikki ne suojamuovit ja aurinkoläpät ja kattovalon.
(Ja varovaisuutta noudattaen)
Kielien pitäis antaa periks ja lähteä katon reijistä että saat verhoilun takareunan tipautettua alemmas.
Antenni pitäis olla kiinni sellaisella mutterilla mikä on siellä antennin juuressa ja jonka läpi johdotkin tulee.
Noin minä tein kun vaihdoin antennin.
On kai se kattoverhoilu mahollista ottaa kokonaankin irti mutta joutuu purkaan kaikki ne suojamuovit ja aurinkoläpät ja kattovalon.
Ehkä vielä joskus....