Fk etu umpiot.A vecculissa.....Ongelmia on
Fk etu umpiot.A vecculissa.....Ongelmia on
Elikkäs hommasin Fk angel eyesit A Vectraan nyt vaan on ongelmana se että kun Niissä umpioissa on pitkien päällä sellainen"kupu".Niin vasemman puoleisessa se koko roska on vinossa vasemmalle päin rankasti.Ihmettelin sitä ja päätin palauttaa ne.No minullehan palutettiin takaisin samat umpiot ja sanottiin että ei niissä ole mitään vikaa, että se vasemman puoleinen kuuluukin olla vinossa...Olisiko kellään kokemusta Näistä FK umpioista, että onko tässä nyt koijjattu apinaa vai kuuluuko Sen kuvun olla vinossa???

mulla ainakin pelittää...
mulla on omassani kiinni sellaiset ja hyvin pelittää... Mitäköhän kupua oikeestaan tarkoitat? se kupu on... kummalla puolella? paska niihin oli ainakin pitkine vai lähivalojen lamppua pistää kiinni. ja lamputkin vaihtu h4:sta h7:aan.
kuvun etsintää...
Tarkoitatko kupua, joka on valojen sisällä sielä kun pitkien valon laittaa kiinni, niin sen edessä... se kuuluu sinne... ettet vaan ole yrittäny laittaa sitä h4:sta kiinni sinne... mitään muita kupuja ei mulle niistä tule mieleen... hmmmm 
pitäis kait, mut mulla ei ainaakaan
pitäis kait palaa, mutta mulla ei ainakaan pala molemmat. mutt eikös se polta sulakkeen, jos molemmat palaa? siis periaatteessa.. mulla pitkät ku laitta päälle, niin lyhyet sammuu... on kyl välillä ikävä pimeässä ajaa, kun ei nää sivulle... muistaakseni ei katsastusmieskään sanonu mitään....
Lähivalojen käyttö pitkien kanssa vain huonontaa näkyvyyttä kauas. Silmä tottuu kirkkaaseen valoon auton edessä, eikä näe enää hyvin kauemmas hämärään.Legenda kirjoitti:kyllä tuas isännän b-vectras ainaki palaa molemmat polttimot kun pitkät on päällä... eihän nuolla enkeliillä nää paskaakaan, jossei niitä molempia polttimoota saa palamaan yhtä aikaa
Mutta väittäähän moni välttäneensä hirvikolarinkin sumuvalojen käytöllä...

kerro, kerro kuvastin....
Sit ku oot ne saanu molemmat toimimaan pitkillä, niin kerro ihmeessä miten sen teit. ihan sillai pölvästin varmasti. jos itelleenkin, ku on niin paha ajaa syksyllä, ku on ihan sokkona, ja noita hirviä ja muita ötököitä kuitenkin tuola heiluu tienposkissa....
Sain tuollaisen vastauksen tuolla omassa topicissani, mutta en ole vielä kokeillut toimiiko.
"Vedä esim. pitkien valojen releeltä plus-piuha lyhyiden valojen releen herätteelle. Avot. Palaa lähi- ja kaukovalot yhtä aikaa."
Eikös ne releet ole siellä sulakerasiassa ne isot palikat? Mikähän niistä sitten on lähivalon ja mikä kaukovalojen? ja mikä plus ja mikä heräte?
Olisko jollain laittaa kaavakuvaa kun itselläni ei ole manuaaleja eikä tuosta Alfamerin korjausoppaasta paljonkaan apua ollut eikä Auton sähkövarusteet kirjastakaan kun katselin. Muutenkin olisi hyvä saada jokin kaavakuva tosta sulakerasiasta niin tietää mikä sulake on millekin.
"Vedä esim. pitkien valojen releeltä plus-piuha lyhyiden valojen releen herätteelle. Avot. Palaa lähi- ja kaukovalot yhtä aikaa."
Eikös ne releet ole siellä sulakerasiassa ne isot palikat? Mikähän niistä sitten on lähivalon ja mikä kaukovalojen? ja mikä plus ja mikä heräte?