Fk etu umpiot.A vecculissa.....Ongelmia on

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Opelgt
'Kadett'
'Kadett'

Fk etu umpiot.A vecculissa.....Ongelmia on

Viesti Kirjoittaja Opelgt »

Elikkäs hommasin Fk angel eyesit A Vectraan nyt vaan on ongelmana se että kun Niissä umpioissa on pitkien päällä sellainen"kupu".Niin vasemman puoleisessa se koko roska on vinossa vasemmalle päin rankasti.Ihmettelin sitä ja päätin palauttaa ne.No minullehan palutettiin takaisin samat umpiot ja sanottiin että ei niissä ole mitään vikaa, että se vasemman puoleinen kuuluukin olla vinossa...Olisiko kellään kokemusta Näistä FK umpioista, että onko tässä nyt koijjattu apinaa vai kuuluuko Sen kuvun olla vinossa??? :-? :-?
poina
'Senator'
'Senator'

mulla ainakin pelittää...

Viesti Kirjoittaja poina »

mulla on omassani kiinni sellaiset ja hyvin pelittää... Mitäköhän kupua oikeestaan tarkoitat? se kupu on... kummalla puolella? paska niihin oli ainakin pitkine vai lähivalojen lamppua pistää kiinni. ja lamputkin vaihtu h4:sta h7:aan.
poina
'Senator'
'Senator'

kuvun etsintää...

Tarkoitatko kupua, joka on valojen sisällä sielä kun pitkien valon laittaa kiinni, niin sen edessä... se kuuluu sinne... ettet vaan ole yrittäny laittaa sitä h4:sta kiinni sinne... mitään muita kupuja ei mulle niistä tule mieleen... hmmmm :o
Legenda
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Legenda »

kysästään tässä samassa topicissa, notta eikös niitten molempien polttimoiden (lyhyet+pitkät) kuuluisi palaa, kun on pitkät päällä??
poina
'Senator'
'Senator'

pitäis kait, mut mulla ei ainaakaan

pitäis kait palaa, mutta mulla ei ainakaan pala molemmat. mutt eikös se polta sulakkeen, jos molemmat palaa? siis periaatteessa.. mulla pitkät ku laitta päälle, niin lyhyet sammuu... on kyl välillä ikävä pimeässä ajaa, kun ei nää sivulle... muistaakseni ei katsastusmieskään sanonu mitään....
Legenda
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Legenda »

kyllä tuas isännän b-vectras ainaki palaa molemmat polttimot kun pitkät on päällä... eihän nuolla enkeliillä nää paskaakaan, jossei niitä molempia polttimoota saa palamaan yhtä aikaa :-?
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Legenda kirjoitti:kyllä tuas isännän b-vectras ainaki palaa molemmat polttimot kun pitkät on päällä... eihän nuolla enkeliillä nää paskaakaan, jossei niitä molempia polttimoota saa palamaan yhtä aikaa :-?
Lähivalojen käyttö pitkien kanssa vain huonontaa näkyvyyttä kauas. Silmä tottuu kirkkaaseen valoon auton edessä, eikä näe enää hyvin kauemmas hämärään.

Mutta väittäähän moni välttäneensä hirvikolarinkin sumuvalojen käytöllä...
Kuva
Opelgt
'Kadett'
'Kadett'

Tarkoitin sitä pitkien polttimon päällä olevaa "kupua"..Mutta nyt on umpiot kiinni ja kyllä se valo oikeaan paikkaan suuntautuu..Aivan sama homma kun ajaa pimeässä niin pitkillä ei kyllä näe sivuille yhtään..Kaveri tuo töistä releitä niin täytyy pistää palamaan ne lyhyet samaan aikaan kuin pitkät.
poina
'Senator'
'Senator'

kerro, kerro kuvastin....

Sit ku oot ne saanu molemmat toimimaan pitkillä, niin kerro ihmeessä miten sen teit. ihan sillai pölvästin varmasti. jos itelleenkin, ku on niin paha ajaa syksyllä, ku on ihan sokkona, ja noita hirviä ja muita ötököitä kuitenkin tuola heiluu tienposkissa....
Opelgt
'Kadett'
'Kadett'

Juu Pistän raporttia sit kun saan ne ne toimiin
Wezpi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Wezpi »

Kulluisi mun mielestä palaa molempien kun laittaa pitkät... niin mulla ainakin toimii astrassa fk enkeleillä ja helvetin hyvin näkee... myös tien penkalle pimeessä... :lol:
Opel Astra GSi -93
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Ei pala yht aikaa alunperin H4 autossa lyhyet ja pitkät.
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Juu, laittakaa infoa jos saatte toimimaan lyhyet + pitkät yhtä aikaa. Ehkä samalla toteutuksella saisi palamaan E36:n valotkin..
Kuva
Vectra 2000
Keino
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keino »

Sain tuollaisen vastauksen tuolla omassa topicissani, mutta en ole vielä kokeillut toimiiko.

"Vedä esim. pitkien valojen releeltä plus-piuha lyhyiden valojen releen herätteelle. Avot. Palaa lähi- ja kaukovalot yhtä aikaa."

Eikös ne releet ole siellä sulakerasiassa ne isot palikat? Mikähän niistä sitten on lähivalon ja mikä kaukovalojen? ja mikä plus ja mikä heräte? :D Olisko jollain laittaa kaavakuvaa kun itselläni ei ole manuaaleja eikä tuosta Alfamerin korjausoppaasta paljonkaan apua ollut eikä Auton sähkövarusteet kirjastakaan kun katselin. Muutenkin olisi hyvä saada jokin kaavakuva tosta sulakerasiasta niin tietää mikä sulake on millekin.
Kuva
mopsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mopsi »

käyt ostaan 2kpl lisävaloreleitä ja ne sinne valojen taakse ja ryöstäjällä vaan heräte pitkiltä...
Vastaa Viestiin