Eli kuuluuko tossa iskaritornin, ja sen päälimmäisen levyn välissä olla pieni rako?
Ja mistähän mahtais kuulua vasemmassa etujarrussa napsahdus(aika kovaääninen) kun painaa jarrua.
Oon purkanu sen eikä siel näkyny mitään epänormaalia, voiko vetonivel tehdä tommosen äänen jos se on jotenki viallinen?
Sama jarru kans kuulostais laahaavan kun kääntää oikealle, en tiedä liittyykö tohon mitenkää, mikähän ton laahauksen tekee?
Iskarin yläpää ja jarrut
-
AussiVectra
- 'Senator'

normaalia se on, rako korin ja iskarin ylapaan "lautasen" valissa noin 6mm. taytyy olla etta paasee fillarit kaantyyn kun iskarintolppa on vinossa. mahtaakohan se valys aiheuttaa kolahduksen teravissa kuopissa? olen itte laittanu pehmeempaa solukumia valiin joka vaimentaa iskarin iskua koriin kovilla jousilla. mitas mielta olette?
Hanski
Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe
-
AussiVectra
- 'Senator'

Kolahdus tapahtuu etenkin teravissa kuopissa tai kun pyora putoo eli jos ajat uudelta asfaltilta alas vanhemmalle asfaltille, siina yleensa on parin sentin pudotus, se on kaikista pahin tilanne. mun teoria on etta koska jousen/iskarin ylapaa ei ole millaan kiinni, istuu vaan kupissaan, niin koko asennelma paasee putoon alas ennenkun kori putoo. kun kori hetken paasta putoo kans silloin iskarin/jousen ylapaa iskee rajusti kuppiin ja aiheuttaa sen kolahduksen. koko systeemi tuntuu aika "venalaiselta", yleensa etuiskarit on pultattu kiinni koriin ylapaastaan. onko kenellaan tietoo jos vectra B olis saatavana erinlaista iskarin ylapaan kiinnitysta, vois kokeilla.
Hanski
Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe