Siis pyöriikö a vecussa miten hyvin tommoset 9x16 ilman et tarviis kaaria muokata?? Ku oon kuullu vähän ristiriitaisia väitteitä.. No joo siis pokkaukset nyt varmaan tietty joutuu kääntää mut miten muuten...?? Ku oon miettiny et laittas tohon omaankin tommoset mut ku ei viittis ruveta kuitenkaan peltitöihin..
se on miten ottaa ton pyörimisen ja alustasta myöskin kiinni... et25:lla pitäis pyöriä "vakiokaarissa" tuskin ainakaan pienemmällä kannattaa ruveta kokeilee... vannehhan tulee kumminki vielä kivasti kaarista ulos... renkaaksi joku 205-215/40/16
palataas aiheeseen, eli nyt ois tulossa tommoset 9x16 borbet e et15 ja kumeina se perus 215/40
pitääköhän tässä nyt sitten peltihommiin ruveta että sopii rullaamaan, ja autoo on laskettu ainakin se 40mm.
Tervehdys! Mulla on vectrassa borbetin 16x9 ET 15 vanteet alla ja raapii sen verran helposti mutkissa/pompuissa että tarvis kaarien mankelointia. Renkaina edessä on 205/45/16 ja takana 215/40/16. Autossa on 40 mm madallus.
ei kait se mitään mankelointia tarvi kun vinku kouraan ja pokkaukset ja asia sillä selvä. jos ne pokkauksetkin meet taittaa niin kerää vaan perkuleesti paskaa ja talvella suolavettä sinne.
Jepjep. Saa nähhä sit ens keväänä jos noille pokkauksille jotain tekis. Suosittelisin kyllä niille, jotka meinaa laittaa 16x9 vectran alle että laittais ET25. Saattais sopia piirun verra paremmin
(OFFTOPIC! Sain tehtyy nyt tasaset keskiölätkät noihi vanteisii. Linkki pari viestiä ylempää.)
Nuo PLW:t ovat vielä ihmeen halpoja ostaa uutenakin..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
Joo.. Tulihan nuo sitte nuo "sankot" hommattua tohon auton alle, pokkaukset ajettu mut ottaa silti heitoissa kiinni.. Alusta -70/50 nii ja pyörät: 195/45 R16 7,5x16 eessä ja 215/40 R16 9x16 takana ET 30... jotain tarttis viel tehä... [/u]
Nyt on pokkauset vingutettu poies mut silti vielä hankailee kovemmassa kantissa. Pitää ens keväänä katella jos sais kietastuu 195/45/16 noille ysi leveille